İngilizce Türkçe Sözlük







21 Mayıs 2016 Cumartesi

Ariana Gramde - Moonlight Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

s

Moonlight

Mehtap

DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE GEREK YOK! NASIL MI? TIKLAYIN!

ss

The Sun is setting, and you're right, here by my side

Güneş yerleşiyor ve sen tam burada benim yanımdasın

And the movie's playing, but we won't be watching tonight

Ve film oynuyor, ama bu gece izlemiyoruz

Every look, every touch makes me wanna give you my heart

Her bakış, her dokunuş sana kalbimi vermek istememi sağlıyor

I be crushin' on you, baby

Senin için parçalanıyorum, bebeğim

Stay the way you are

Olduğun gibi kal

Cause I never knew, I never knew

Çünkü hiç bilmiyordum, hiç bilmiyordum

You could have moonlight in your hands

Ay ışığını ellerine alabildiğini

'Til the night I held you

Seni tuttuğum geceye kadar

You're my moonlight

Sen ayışığısın

Moonlight

Ayışığı

I kiss his fingertips

Parmak uçlarını öpüyorum

As I'm wishing he's all mine

Tamamen benim olmasını dilerken

He's giving me Elvis

Bana Elvis'i veriyor

With some James Dean in his eyes

Gözlerinde biraz da James Dean ile

Puts his lips on my neck

Dudaklarını boynuma dokunduruyor

Makes me want to give him my body

Ona vücudumu vermek istememi sağlıyor

I be fallin' for you, baby

Senin için düşüyorum, bebeğim

And I just can't stop

Ve kendimi durduramıyorum

Cause I never knew, I never knew

Çünkü hiç bilmiyordum, hiç bilmiyordum

You could have moonlight in your hands

Ay ışığını ellerine alabildiğini

'Til the night I held you

Seni tuttuğum geceye kadar

You're my moonlight

Sen ayışığımsın

Moonlight

Ayışığı

Baby I be fallin'

Düşüyorum bebeğim

You're my moonlight

Sen benim ayışığımsın

Moonlight

Ayışığı

He's so bossy

O emretmeyi çok seviyor

He makes me dance

Beni dans ettiriyor

Tryna sit in the back of his whip

Kırbacının arkasına oturmaya çalışırken

And just cancel my plans

Ve planlarımdan hemen vazgeçiyorum

Sweet like candy

Şeker gibi tatlı

But he's such a man

Ama o tam bir adam

He knows just what it does

Bana ne yaptığını biliyor

When he's holding me tight

Beni sıkıcı tuttuğunda

And he calls me "Moonlight" too

Ve bana ayışığı dediğinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder