İngilizce Türkçe Sözlük







20 Nisan 2021 Salı

Paris Combo – Fibre De Verre Fransızca Sözleri Türkçe Anlamları

Fibre de verre, je ne sais vibrer
– Fiberglas, titreşemiyorum
Qu’en paratonnerre, je suis condamnée
– Bir paratoner olarak, mahkum oldum
À l’éclair, la foudre éphémère
– Yıldırım, kısacık Yıldırım
Car si l’on m’aime
– Çünkü eğer biri beni seviyorsa
L’on doit me consumer
– Tüketilmeliyim.

Mais demain, oui, demain
– Ama yarın, Evet, yarın
J’en fait le serment
– Yemin ederim
J’ouvrirai les yeux
– Gözlerimi açacağım
Mes deux yeux, tout en grand
– İki gözüm, hepsi büyük
Sur un bel homme
– Yakışıklı bir adam
Un bel amant
– Güzel bir sevgili
Qui laiss’ra ma vie sauve
– Kim hayatımı kurtarsın
Tout en m’aimant
– Beni severken

Fibre de verre, je me suis cassée
– Fiberglas, kırdım
Les dents, le nez, sur bien des affaires
– Dişler, burun, birçok konuda
De cœur trop pincé
– Çok sıkışan kalp
De mœurs trop épicées
– Çok baharatlı görgü
Car pour me plaire
– Çünkü beni memnun etmek için
L’on faut me consumer
– Biri beni tüketmeli

Mais demain, oui, demain
– Ama yarın, Evet, yarın
J’en fait le serment
– Yemin ederim
J’ouvrirai les yeux, mes deux yeux
– Gözlerimi açacağım, iki gözümü de
Tout en grand
– Hepsi büyük
Sur toi, en somme
– Kısacası, senin hakkında
Mon bel amant
– Güzel sevgilim
Toi qui assis, m’attend
– Oturuyorsun, beni bekliyorsun
Tout en m’aimant
– Beni severken

Fibre de verre, je me suis allumée
– Fiberglas, ben yaktı
Sans un éclair
– Bir flaş olmadan
Sans même un brasier
– Bir alev bile olmadan
Juste une lueur
– Sadece bir parıltı
En mon intérieur
– İçimde
Ta chaleur
– Sıcaklığın
A su trouver mon cœur
– Kalbimi nasıl bulacağımı biliyordum
Mais demain, oui, demain
– Ama yarın, Evet, yarın
Demain, oui, demain
– Yarın, Evet, yarın
Mais demain
– Ama yarın
Mais demain
– Ama yarın
Et arpès, après-demain
– Ve arpes, yarından sonraki gün
Et arpès, après, après, après, après, après-demain
– Ve arpes, sonra, sonra, sonra, sonra, yarından sonraki gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder