İngilizce Türkçe Sözlük







20 Nisan 2021 Salı

The Mamas – In The Middle İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

Sometimes I’m lost and feeling low
– Bazen kayboluyorum ve kendimi düşük hissediyorum
The waves rush in, it’s like I’m drowning
– Dalgalar içeri giriyor, sanki boğuluyormuşum gibi
When I get far away from home
– Evden uzaklaştığımda
I can forget that I’m surrounded
– Etrafımın sarıldığını unutabilirim.

But you are my
– Ama sen benimsin
Sunshine in the open sky
– Açık gökyüzünde güneş ışığı
Moonlight on my darkest nights
– En karanlık gecelerimde ay ışığı
The sky is brighter when you’re here
– Sen buradayken gökyüzü daha parlak.

And if I fall down a little, ooh
– Ve eğer biraz düşersem, ooh
I know I’m not alone
– Yalnız olmadığımı biliyorum
You meet me there in the middle, oh-ooh
– Benimle ortada buluş, oh-ooh
When I run out of hope
– Umudum tükendiğinde

I know that I’ll be alright
– İyi olacağım biliyorum
As long as you’re
– Sen olduğun sürece
By my side
– Yanımda
Oh-oh-oh-oh
– Oh-oh-oh-oh

My past comes back to haunt and hurt
– Geçmişim musallat ve incinmek için geri geliyor
But you remind me who I am now
– Ama bana şimdi kim olduğumu hatırlatıyorsun.
You love my best, you love my worst
– En iyimi seviyorsun, en kötümü seviyorsun
So good that I don’t understand how
– O kadar iyi ki nasıl olduğunu anlamıyorum

But you are my
– Ama sen benimsin
Sunshine in the open sky
– Açık gökyüzünde güneş ışığı
Moonlight on my darkest nights
– En karanlık gecelerimde ay ışığı
My whole world’s brighter when you’re here
– Sen buradayken tüm dünyam daha parlak.

And if I fall down a little, ooh
– Ve eğer biraz düşersem, ooh
I know I’m not alone
– Yalnız olmadığımı biliyorum
You meet me there in the middle, oh-ooh
– Benimle ortada buluş, oh-ooh
When I run out of hope
– Umudum tükendiğinde

I know that I’ll be alright
– İyi olacağım biliyorum
As long as you’re
– Sen olduğun sürece
By my side
– Yanımda
Ooh-ooh-ooh
– Ooh-ooh-ooh

And if I fall down a little
– Ve eğer biraz düşersem
We’ll meet in the middle
– Ortada buluşuruz
Oh-oh-oh-oh
– Oh-oh-oh-oh

Sunshine in the open sky
– Açık gökyüzünde güneş ışığı
Moonlight on my darkest nights
– En karanlık gecelerimde ay ışığı
The sky is brighter when you’re
– Sen olduğun zaman gökyüzü daha parlak
Oh-oh-oh-oh
– Oh-oh-oh-oh

(And if I fall down a little)
– (Ve eğer biraz düşersem)
I know I’m not alone
– Yalnız olmadığımı biliyorum
You meet me there in the middle, oh-ooh
– Benimle ortada buluş, oh-ooh
When I run out of hope
– Umudum tükendiğinde

I know that I’ll be alright
– İyi olacağım biliyorum
As long as you’re
– Sen olduğun sürece
By my side
– Yanımda
Ooh-ooh-ooh
– Ooh-ooh-ooh

And if I fall down a little
– Ve eğer biraz düşersem
We’ll meet in the middle
– Ortada buluşuruz
Oh-oh-oh-oh
– Oh-oh-oh-oh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder