İngilizce Türkçe Sözlük







30 Ağustos 2012 Perşembe

Jennifer Lopez If You Had My Love Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez If You Had My Love Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan If You Had My Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


If you had my love
Eger askima sahip olsaydin

And I gave you all my trust
Ve bütün güvenimi sana verseydim

Would you comfort me
Beni rahatlatir miydin?

And if somehow you knew that your love would be untrue
Ve eger sen, her nasilsa kendi askinin gerçek olmadigini bilseydin...

Would you lie to me
Bana yalan söyler miydin?

And call me baby
Bana haber ver bebegim...

Now if I gave you me, this is how it's got to be
Simdi,eger kendimi sana verirsem, bu nasil olcak?

First of all I won't take you cheatin' on me
Herseyden önce beni aldattigini senden almayacagim.

Tell me who can I trust if I can't trust in you
Söyle bana sana güvenemessem,kime güvenirim?

And I refuse to let you play me for a fool
Ve simdi benle bir ahmakmisim gibi oynamani reddediyorum.

You said that we could possibly spend eternity
Sen demistin, biz yapabilrdik,çok uzun zaman harcadik.

See that's what you told me (that's what you said)
Gör bana neler demissin(bu senin söyledigin)

But if you want me
Ama beni istiyorsan

You have to be fulfilling all my dreams
Tüm hayallerimi gerçeklestirmek zorundasin

(If you really want me babe)
(Eger beni gerçekten istiyorsan bebegim)

[NAKARAT]

Said you want my love and you've got to have it all
Askimi istegini söyledin,hepsini istiyorsan bu sende de olmali.

But first there are some things you need to know
Fakat önce bilmen gereken bazi seyler var.

If you want to live with all I have to give
Eger benim vermem gerekenlerle yasayacaksan,

I need to feel true love
Gerçek aski hissetmek istiyorum.

Or it's got to end, yeah
Olmazsa sona erer,evet

I don't want you
Seni istemiyorum

Trying to get with me
Benimle olmaya çalis
And I end up unhappy
Ve ben mutsuz olarak bitirirm.

(Don't need the hurt and I don't need the pain)
(Yaralanmaya ve aci çekmeye ihtiyacim yok)

So before I do
Yaptiklarimdan önce

Give myself to you
Kendimi sana verdim

I have to know the truth
Gerçegi bilmek zorundayim

(If I spend my life with you)
(Eger hayatimi seninle geçireceksem)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=lYfkl-HXfuU]
If You Had My Love türkçesi, If You Had My Love çeviri, If You Had My Love Türkçesi, If You Had My Love türkçe çevirisi, If You Had My Love şarkısının çevirisi, If You Had My Love şarkı çevirisi, If You Had My Love şarkı sözü, If You Had My Love şarkı sözü çevirisi, If You Had My Love video klibi, If You Had My Love klip izle, If You Had My Love cümle çevirisi, If You Had My Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder