İngilizce Türkçe Sözlük







30 Ocak 2018 Salı

Quit You(Fifty Shades Freed) Türkçe çevirisi

You sit battling the devil you know
Bildiğin şeytanla oturup savaşıyorsun
And I don’t disagree
Ve katılıyorum
No, I don’t see the harm
Hayır, bir zararını görmüyorum
They say: “You’re crazy, just leave him he’ll suffocate you,”
Diyorlar ki “Sen delisin, onu bırak gitsin, seni boğacak.”
But I wanna be in your arms
Ama ben senin kollarında olmak istiyorum

They say: “No, don’t pick up the phone, let them think there’s nobody
home.”
Diyorlar ki, “Hayır, telefonları açma; bırak kimsenin evde olmadığını düşünsünler.”
But I’m under your spell
Ama ben büyünün altındayım
Cause when you call my heart starts to grow
Çünkü sen aradığında kalbim büyümeye başladı
I always want more, It’s my heaven, my hell
Ben her zaman daha fazlasını istedim, bu benim hem cennetim hem cehennemim

But here in deep inside lives a voice, a voice so quiet
Ama burada, derinde, bir ses yaşıyor, çok sessiz bir ses
But I can hear the voice when your heartbeat’s next to mine
Ama ben sesi duyabiliyorum senin kalp atışın benimkinin yanındayken

I can’t quit you
Seni bırakamam

Yeah, I’m gonna regret it
Ve evet, buna pişman olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder