İngilizce Türkçe Sözlük







21 Nisan 2021 Çarşamba

Sinéad O’Connor – Nothing Compares 2 U İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

It’s been seven hours and fifteen days
– Yedi saat on beş gün oldu
Since u took your love away
– Aşkını aldığından beri
I go out every night and sleep all day
– Her gece dışarı çıkıyorum ve bütün gün uyuyorum
Since you took your love away
– Aşkını elinden aldığından beri
Since you been gone I can do whatever I want
– Sen gittiğinden beri ne istersem yapabilirim.
I can see whomever I choose
– Kimi seçtiğimi görebiliyorum.
I can eat my dinner in a fancy restaurant
– Akşam yemeğimi şık bir restoranda yiyebilirim
But nothing
– Ama hiçbir şey
I said nothing can take away these blues
– Hiçbir şey bu mavileri kaldıramaz dedim.

‘Cause nothing compares
– Çünkü hiçbir şey kıyaslanamaz
Nothing compares to you
– Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz

It’s been so lonely without you here
– Sensiz çok yalnızdım.
Like a bird without a song
– Bir şarkı olmadan bir kuş gibi
Nothing can stop these lonely tears from falling
– Hiçbir şey bu yalnız gözyaşlarının düşmesini engelleyemez
Tell me baby where did I go wrong
– Söyle bana bebeğim nerede yanlış yaptım
I could put my arms around every boy I see
– Gördüğüm her çocuğa kollarımı sarabilirim.
But they’d only remind me of you
– Ama bana sadece seni hatırlatırlardı.
I went to the doctor and guess what he told me
– Doktora gittim ve bana ne söylediğini tahmin et
Guess what he told me
– Tahmin et bana ne dedi
He said girl you better have fun
– Kız daha eğlenceli olduğunu söyledi
No matter what you do
– Sen ne olursa olsun
But he’s a fool
– Ama o bir aptal

‘Cause nothing compares
– Çünkü hiçbir şey kıyaslanamaz
Nothing compares to you
– Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz

All the flowers that you planted, mama
– Diktiğin tüm çiçekler, anne
In the back yard
– Arka bahçede
All died when you went away
– Gittiğinde hepsi ölmüştü
I know that living with you baby was sometimes hard
– Seninle yaşamanın bazen zor olduğunu biliyorum bebeğim.
But I’m willing to give it another try
– Ama bir kez daha denemeye hazırım

Nothing compares
– Hiçbir şey karşılaştırır
Nothing compares to you
– Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz
Nothing compares
– Hiçbir şey karşılaştırır
Nothing compares to you
– Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz
Nothing compares
– Hiçbir şey karşılaştırır
Nothing compares to you
– Hiçbir şey seninle kıyaslanamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder