12734026_1178860132124946_3656592098666588540_n

Please don’t tell nobody
Lütfen hiç kimseye söyleme
I’m ready to climb the walls
Duvarlara tırmanmaya hazırım
I know that you want it
İstediğini biliyorum
I’m ready to give it all
Her şeyimi vermeye hazırım

I feel like an animal, on all fours
Dört ayaklı bir hayvan gibi hissediyorum
I see myself all over you for sure
Kendi kendime üstesinden gelebilirim emin ol
You got me breaking all the rules
Tüm kuralları yıkıyorsun
Let go, let go
Hadi gidelim,hadi gidelim

If I share my secret, secret, ah ah
Eğer sırrımı paylaşırsam,sırrımı ah ah
Promise you’ll keep it, keep it down
Tutacağına söz ver
If I share my secret, ah ah X2
Eğer sırrımı paylaşırsam,ah ah
No one gets to know ’bout you
Senin hakkında kimse bir şey bilmiyor
No one gets to know ’bout, shh
Hakkında kimse bir şey bilmiyor,shh
Shh
Shh
Shh
Shh

Under the glimmering lights, my secrets out
Hafif parıldayan ışıklar altında ,sırlarım ortaya çıkıyor
Now I got nothing to hide, come tear me down
Şimdi hiç bir şey gizlemiyorum,göz yaşlarımı geri düşür
Shimmering all through the night, I’m tempted by you
Gece tümüyle yanar döner,ben sana özeniyorum
It’s all true, oh
Hepsi doğru,oh
Na na na no one gets to know ’bout you
Na na na senin hakkında kimse bir şey bilmiyor
Na na na no one gets to know ’bout
Na na na hakkında kimse bir şey bilmiyor
Know ’bout you, you, you, you
Hakkında bilmek ,sen,sen,sen
No one gets to know ’bout you
Senin hakkında kimse bir şey bilmiyor
Na na na no one gets to know ’bout shh
Na na na senin hakkında kimse bir şey bilmiyor shh
Shh