new
We’re all bored, we’re all so tired of everything

Hepimiz bıktık,Her şeyden çok yorulduk
We wait for trains that just aren’t coming

Gelmeyecek bir treni bekliyoruz
We show off our different scarlet letters

Farklı utanç noktalarımızla gösteriş yaptık

Trust me,mine is better

Güven bana benim ki daha iyidir

We’re so young but we’re on the road to ruin

Daha çok genciz ama yıkıma giden yolda ilerliyoruz
We play dumb but we know exactly what we’re doing

Cahilce hareket ediyoruz ama aslında ne yaptığımızın farkındayız
We cry tears of mascara in the bathroom

Rimel bulaşmış göz yaşlarımızla banyo da ağlıyoruz
Honey,life is a classroom

Tatlım hayat bir dersliktir

Cause baby I could build a castle

Çünkü bebeğim bir kale inşa edebilirdim
Out of all the bricks they threw at me

Bana fırlattıkları bütün tuğlalarla
And every day is like a battle

Ve her gün bir savaş tadında
But every night with us is like a dream

Ama bizimle geçen her gece bir rüya gibi

 
Baby we’re the new romantics

Bebeğim biz zamane aşıklarıyız
Come on, come along with me

Haydi haydi bana katıl
Heartbreak is the national anthem We sing it proudly

Kalp kırıklığı gururla söylediğimiz milli marşımız
We’re too busy dancing to get knocked off our feet

Ayaklarımızı yerden kesmek için dans etmekle çok meşgulüz
Baby we’re the new romantics

Bebeğim biz zamane aşıklarıyız
The best people in life are free

Şu hayattaki en iyi insanlar özgür olanlardır

We’re all here, the lights and noise are blinding

Hepimiz buradayız,ışıklar ve gürültü kör edici
We hang back it’s all in the timing

Biz geri kaldık,her şeyin bir zamanı var
It’s poker, you can’t see it in my face

Bu bir poker,yüzümden anlayamazsın
But I’m about to play my Ace

Ama ben asımı oynamak üzereyim
We need love but all we want is danger

Aşka ihtiyacımız varken tek istediğimiz tehlike
We team up then switch sides like a record changer

Bir bir takım olduk ve bir plağın dönüşü gibi hızla taraf değiştiriyoruz
The rumors are terrible and cruel

Dedikoular berbat ve acımasızdır
But honey most of them are true

Ama tatlım onların çoğu doğrudur

Please take my hand and

Lütfen elimi tut
Please take me dancing and

Lütfen beni dansa kaldır
Please leave me stranded

Lütfen beni yarım bırak
It’s so romantic, it’s so romantic

Böylece romantik olursun,bu çok romantik.