İngilizce Türkçe Sözlük







24 Şubat 2016 Çarşamba

Kesha – Dancing With the Devil (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Sen ve ben bir anlaşma yaptık
Ben gençtim ve işler karıştı
Cehenneme gidip geldik

Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Ruhumu sattım, bu çıkmaz bir yol
Ama bunun geri dönüşü yok
Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum

İğrenç geçmişimden kaçamıyorum
Hatalar yaptım, sürdürmeye devam ettim
Biliyorum beni ağlarken izlemeyi çok seviyorsun

Ben sonsuza dek seninken
Bir kutsal savaş var, asla kazanamayacağım
Bu yüzden ölene kadar dans edeceğim

Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Ruhumu sattım, bu çıkmaz bir yol
Ama bunun geri dönüşü yok

O aklıma sahip
O ruhuma sahip
Anne, gitmeme izin vermeyecek!

Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum
Ruhumu sattım, bu çıkmaz bir yol
Ama bunun geri dönüşü yok
Şeytan ile dans etmeye devam ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder