12734026_1178860132124946_3656592098666588540_n

All my life, I’ve been waiting for a good time, a good time
Tüm hayatım,iyi bir zamanı beklemek için geçti ,iyi bir zaman
Let me ride, let me ride
Sürmeme izin ver,sürmeme izin ver
All my life, I’ve been waiting for a good time, a good time
Tüm hayatım,iyi bir zamanı beklemek için geçti ,iyi bir zaman
So let me ride, let me ride
Bu yüzden sürmeme izin ver,sürmeme izin ver
Let me ride, let me ride
Sürmeme izin ver,sürmeme izin ver
All my life, I’ve been waiting for a good time
Tüm hayatım,iyi bir zamanı beklemek için geçti
So let’s ride
Bu yüzden hadi sürelim

Vroom vroom X2
Bitches know they can’t catch me
Orospular beni yakalayamayacaklarını bilirler
Vroom vroom
Cute, sexy and my ride’s sporty
Hoş,seksi ve sürüşüm sportif
Vroom vroom
Those slugs, no they can’t catch me
Şu sümüklü böcekler,hayır onlar beni yakalayamazlar
Beep beep, so let’s ride
Bip bip ,hadi sürelim

Let’s ride
Hadi sürelim
Let’s ride
Hadi sürelim
Let’s ride
Hadi sürelim
Let’s ride
Hadi sürelim

Bubblegum-pink Ferrari, yeah I’m so bossy
Sakız pembesi Ferrari, evet ben çok otoriterim
Sneak in like Alonzo just to crash your party
Alonzo gibi gizlice partin sadece çöktü
People are goin’ loco when I’m pullin’ up to your party
Ben partiyi yukarı çektiğimde insanlar deliriyor
Don’t think about consequences, cause they’re never gonna stop me, what?
Sohbetler hakkında düşünme,Çünkü onlar beni asla durduramazlar , ne ?