İngilizce Türkçe Sözlük







14 Aralık 2016 Çarşamba

Selena Gomez - Sad Song Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri) ft. Justin Bieber

Selena Gomez ile Justin Bieber'in yeni şarkısı Sad Song İngilizce şarkı sözleri ve Türkçe Çevirisi ile karşınızda. Eski sevgililerin şarkısı çok büyük hayran kitleleri tarafından heyecanla bekleniyordu.

Sad Song

Hüzünlü Şarkı

DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE GEREK YOK! NASIL MI? TIKLAYIN!You and I,

Sen ve Ben

We're like fireworks and symphonies exploding in the sky,

Biz gökyüzünde patlayan, senfoni yapan havai fişekler gibiydik

With you, I'm alive,

Seninle, yaşıyorum

Like all the missing pieces of my heart,

Kalbimin eksik parçaları gibi

They finally collide,

Sonunda çarpıştılar

So stop right here in the moonlight,

İşte mehtabın tam altında dur

Cause I don't ever wanna close my eyes,

Çünkü bir daha gözlerimi kapatmak istemiyorum

Without you, I feel broke

Sensiz, eksik hissediyorum kendimi

Like I'm half of a whole,

Tıpkı bir bütünün yarısı gibi

Without you, I've got no hand to hold,

Sensiz, tutunacak bir elim yok

Without you, I feel torn,

Sensiz, parçalanmış hissediyorum

Like a sail in a storm,

Fırtınadaki bir yelken gibi

Without you, I'm just a sad song,

Sensiz, ben sadece üzgün bir şarkıyım

I'm just a sad song,

Sadece üzgün bir şarkıyım

With you, I fall,

Seninile, yıkılırım

It's like I'm leaving all my past,

Bütün geçmişimi bırakıyormuş gibi

in silhouettes up on the wall,

Duvardaki Siluetlerde

With you,

Seninle

I'm a beautiful mess,

Güzel bir karma karışıklığım

It's like we're standing hand in hand with all our fears up on the edge,

Sanki uçurumun kenarında bütün korkularımız elimizde bekliyor gibi

So stop right here in the moonlight,

İşte mehtabın tam altında dur

Cause I don't ever wanna close my eyes,

Çünkü bir daha gözlerimi kapatmak istemiyorum

Without you, I feel broke

Sensiz, eksik hissediyorum kendimi

Like I'm half of a whole,

Tıpkı bir bütünün yarısı gibi

Without you, I've got no hand to hold,

Sensiz, tutunacak bir elim yok

Without you, I feel torn,

Sensiz, parçalanmış hissediyorum

Like a sail in a storm,

Fırtınadaki bir yelken gibi

Without you, I'm just a sad song,

Sensiz, ben sadece üzgün bir şarkıyım

I'm just a sad song,

Sadece üzgün bir şarkıyım


You're the perfect melody,

Sen mükemmel bir melodisin

The only harmony,

Tek ahenk

I wanna hear,

Duymak istiyorum

You're my favorite part of me,

Sen benim en sevdiğim parçamsın

With you standing next to me,

Yanımda dururken

I've got nothing to fear,

Korkacak bir şeyim yok

Without you, I feel broke

Sensiz, eksik hissediyorum kendimi

Like I'm half of a whole,

Tıpkı bir bütünün yarısı gibi

Without you, I've got no hand to hold,

Sensiz, tutunacak bir elim yok

Without you, I feel torn,

Sensiz, parçalanmış hissediyorum

Like a sail in a storm,

Fırtınadaki bir yelken gibi

Without you, I'm just a sad song,

Sensiz, ben sadece üzgün bir şarkıyım

I'm just a sad song,

Sadece üzgün bir şarkıyım

Without you, I feel broke

Sensiz, eksik hissediyorum kendimi

Like I'm half of a whole,

Tıpkı bir bütünün yarısı gibi

Without you, I've got no hand to hold,

Sensiz, tutunacak bir elim yok

Without you, I feel torn,

Sensiz, parçalanmış hissediyorum

Like a sail in a storm,

Fırtınadaki bir yelken gibi

Without you, I'm just a sad song,

Sensiz, ben sadece üzgün bir şarkıyım

I'm just a sad song,

Sadece üzgün bir şarkıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder