İngilizce Türkçe Sözlük







21 Ocak 2017 Cumartesi

On My Way Back Home Türkçe çevirisi

On my way back home,

Eve dönüş yolumda
By chance I thought of all my favorite songs,

Rastgele bütün sevdiğim şarkıları aklımdan geçirdim
Where I’d gone wrong

Nerede yanlış yapmıştım
The only words that I could think of

Aklıma getirebildiğim tek söz
I’m pissing my life away in the form of a song

Bir şarkı şeklindeki hayatımı boşa harcıyorum
On my way back home

Eve dönüş yolumda
Every step, a victory it was

Her adım bir zaferdi
I was cheating death, just in time I woke

Ölümü aldatıyordum,tam uyandığım anda
My memories start to wander off

Hatıralarım farklı şeylere dalıp gitmeye başlar
Come to me, the remembrance of

Bana gelir,hatıra olarak
On my way back home

Eve dönüş yolumda
I came in this way and here now I’ll stay

Bu şekilde geldim ve şimdi burada kalacağım
If the unknown have to wait one more day

Eğer meçhul olan bir gün daha beklemek zorundaysa
There’s often times that it comes out wrong

Bunun yanlış çıktığı pek çok zaman var
But luckily I, I got a mind to know

Ama ne mutlu ki benim bilecek bir aklım var
On my way back home

Eve dönüş yolumda

Çeviren:Ahmet KADI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder