İngilizce Türkçe Sözlük







12 Nisan 2013 Cuma

Evanescence Hello Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Hello Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Hello hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Hello
Playground school bell rings again
Rain clouds come to play again
Has no one told you she's not breathing?
Hello i am your mind giving you someone to talk to
Hello

If i smile and don't believe
Soon i know i'll wake from this dream
Don't try to fix me, i'm not broken
Hello i'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly i know i'm not sleeping
Hello i'm still here
All that's left of yesterday

Merhaba
Oyun sahasi okul zili çaliyor, yine
Yagmur bulutlari oynamaya geliyor, yine
Onun nefes almadigini sana kimse söylemedi mi?
Merhaba, ben senin zihninim, sana konusacak birini veriyorum...merhaba...
Eger gülümsersem ve inanmazsam
Biliyorum yakinda bu rüyadan uyanacagim
Beni tamir etmeye çalisma
Ben kirik degilim
Merhaba, ben senin için yasayan yalanim, böylece saklanabilirsin
Aglama...
Aniden, biliyorum ki uykuda degilim
Merhaba, hala buradayim, dünden kalan tek sey...
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9MHGtlEYZBA]
Hello türkçesi, Hello çeviri, Hello Türkçesi, Hello türkçe çevirisi, Hello şarkısının çevirisi, Hello şarkı çevirisi, Hello şarkı sözü, Hello şarkı sözü çevirisi, Hello video klibi, Hello klip izle, Hello cümle çevirisi, Hello canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder