İngilizce Türkçe Sözlük







12 Nisan 2013 Cuma

Evanescence Hells Angel Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Hells Angel Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Hells Angel hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Walking around 24/7,
Waiting for you to arise,
From your deadly grave,
Firey flames blowing in my face,
Burning through my skin,
But how can I help it,
Forgive me God for I have sinned.

7/24 dolaşıyorum,
Ortaya çıkmanı bekliyorum,
Ölümcül mezarından,
Ateşli alevler yüzüme esiyor,
Derimi yakıyorlar,
Ama elimden ne gelir,
Günah işlediğim için affet beni Tanrı'm.

Forgive me God,
Forgive me God,
For I have sinned,
I'm all wound up in flames
Who wants to be an angel,
I'm hells angel,
Hells Angel.

Affet beni Tanrı'm,
Affet beni Tanrı'm,
Günah işlediğim için,
Alevler içinde yok oluyorum
Kim bir melek olmak ister,
Ben cehennem meleğiyim
Cehennem Meleği.

Throwing flames up above,
Killing what I don't shove
I don't have time to be what I really am,
Knowing it all,
Catching nothing,
Nobody cares about me,
Well nobody really knows me

Alevlerin üzerinden atlıyorum,
Kıpırdayamam ölüyorum
Gerçekten neysem o'yum zamanım yok
Her şeyi biliyorum,
Hiçbir şeyi yakalayamıyorum,
Kimse beni umursamıyor,
Hoş, kimse beni gerçekten tanımıyor

I'm hells angel,
Rising down below,

Cehennem meleğiyim,
Yeryüzüne yükselen,

Hating what I don't have,
Forgive me God,
Forgive me,
For I have sinned

Olduğum kişiden nefret ediyorum,
Affet beni Tanrı'm,
Affet beni,
Günah işlediğim için

Walking around 24/7,
Waiting for you to arise,
From your deadly grave,
Firey flames blowing in my face,
Burning through my skin,
But how can I help it,
It's not me, it's my inner soul.

7/24 dolaşıyorum,
Ortaya çıkmanı bekliyorum,
Ölümcül mezarından,
Ateşli alevler yüzüme esiyor,
Derimi yakıyorlar,
Ama elimden ne gelir,
O ben değilim, içimdeki saklı ruh.

Forgive me,
Forgive me,
Hell raising angel,
Hell risin angel,
I'm hells angel,
Hells angel,
Hells angel

Affet beni,
Affet beni,
Cehenneme yükselen melek,
Cehenneme yükselen melek,
Cehennem meleğiyim,
Cehennem meleğiyim
Hells Angel türkçesi, Hells Angel çeviri, Hells Angel Türkçesi, Hells Angel türkçe çevirisi, Hells Angel şarkısının çevirisi, Hells Angel şarkı çevirisi, Hells Angel şarkı sözü, Hells Angel şarkı sözü çevirisi, Hells Angel video klibi, Hells Angel klip izle, Hells Angel cümle çevirisi, Hells Angel canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder