İngilizce Türkçe Sözlük







3 Temmuz 2013 Çarşamba

Justin Timberlake Senorita Türkçe şarkı çeviri

Justin Timberlake Senorita Türkçe şarkı çeviri Justin Timberlake’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Senorita hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 


[pharrell:]

Ladies and gentlemen
Bayanlar ve baylar

It's my pleasure to introduce to you
Size tanistirmaktan zevk duyuyorum

He's a friend of mine
O benim arkadasim

[justin:]
Yes, yes i am
Evet, evet öyleyim

[pharrell:]
And he goes by the name...
Ve onun adi...

Justin wowoowoooo

All the way from memphis, Tennessee
Taa Memphis, Tennessee'den

And he's got somethin' special for y'all tonight
Ve sizler için özel bir seyleri var bu gece

He's gonna sing a song for y'all
Sizler için bir sarki söyleyecek

About this girl
O kiz hakkinda

[justin:]
Come in right here?
Burada mi giriyorum?

[pharrell:]
Yea, come on
Evet, hadi

On that sunny day
O günesli günde

Didn't know i'd meet such a beautiful girl
Bu kadar güzel bir kizla karsilasacagimi bilmiyordum

Walking down the street
Sokaktan asagi yürürken

Seen those bright brown eyes with tears coming down
O parlak kahverengi gözlerden gözyaslarinin süzülüsünü gördüm

She deserves a crown
Bir taç hakediyor

But where is it now mamma listen
Ama o nerde simdi, dinle

Senorita, I feel for you
Sinyorita, seni istiyorum

You deal with things, that you don't have to
Ugrasmak zorunda olmadigin seylerle ugrasiyorsun

He doesn't love ya, I can tell by his charm
O seni sevmiyor, cazibesinden anlasiliyor

But you could feel this real love
Ama gerçek aski hissedebilirsin

If you just lay in my...
Eger yatarsan benim...

Running fast in my mind
Kafamda hizlica akiyor

Girl don't you slow it down
Bebek bunu yavaslatma

If we carry on this way
Bu sekilde devam edersek

This thing might leave the ground
Bu sey havalanabilir

How would you like to fly?
Uçmak ister misin?

That's how my queen should arrive
Kraliçemin bu sekilde varmasi gerekiyor

But you still deserve the crown
Ama hala taci hakediyorsun

Or hasn't it been found?
Ya da o hala bulunmadi mi?

Mamma listen
Dinle

Senorita, i feel for you (feel for you)
Sinyorita, seni istiyorum (seni istiyorum)

You deal with things, that you don't have to (no, no)
Ugrasmak zorunda olmadigin seylerle ugrasiyorsun (hayir, hayir)

He doesn't love ya, I can tell by his charm (he don't love ya baby)
O seni sevmiyor, cazibesinden anlasiliyor (o seni sevmiyor bebek)

But you could feel this real love (feel it)
Ama gerçek aski hissedebilirsin (hisset)

If you just lay in my...
Eger yatarsan benim...

Ah, ah, arms... (won't you lay in my)
Ah, ah, kollarima... (yatmaz miydin benim)

Ah, ah, arms... (mama lay in my)
Ah, ah, kollarima... (bebek yat benim)

Ah, ah, arms... (baby won't you lay in my)
Ah, ah, kollarima... (yatmaz miydin benim)

Ah, ah, arms...
Ah, ah, kollarima...

When I look into your eyes
Gözlerinin içine baktigimda

I see something that money can't buy
Paranin satin alamayacagi bir seyler görüyorum

And i know if you give us a try
Ve biliyorum ki ikimize bir sans tanirsan

I'll work hard for you girl
Senin için çok çalisacagim bebek

And no longer will you ever have to cry
Ve artik aglaman gerekmeyecek

Senorita, i feel for you
Sinyorita, seni istiyorum (seni istiyorum)

You deal with things, that you don't have to
Ugrasmak zorunda olmadigin seylerle ugrasiyorsun

(Deal with things you don't have to)
(Ugrasmak zorunda olmadigin seylerle ugrasiyorsun)

He doesn't love ya, i can tell by his charm (no, no)
O seni sevmiyor, cazibesinden anlasiliyor (hayir,hayir)

But you could feel this real love (feel it)
Ama bu gerçek aski hissedebilirsin (hisset)

If you just lay in my...
Sadece yatarsan benim...

Ah, ah, arms...x3
Ah, ah, kollarima...

When I look into your eyes
Gözlerinin içine baktigimda

I see something that money can't buy
Paranin satin alamayacagi bir seyler görüyorum

And i know if you give us a try
Ve biliyorum ki ikimize bir sans tanirsan

I'll work hard for you girl
Senin için çok çalisacagim bebek

You won't ever cry
Aglaman gerekmeyecek

Now listen
Dinleyin

I wanna try somethin' right now
Simdi bir sey denemek istiyorum

See they don't do this anymore
Bunu pek yapmiyorlar artik

I'ma sing something
Bir sey söyleyecegim

And i want the guys to sing wit' me
Ve erkeklerin de benimle söylemesini istiyorum

They go
Sira sizde

"It feels like something's heating up, can i leave with you?"
"Bir seyler isiniyor gibi, (burdan) beraber çikalim mi?

And then the ladies go
Ve simdi bayanlar

"I don't know what i'm thinking bout, really leaving with you"
"Ne düsündügümü bilmiyorum, seninle çikip çikmamak konusunda"

.................................

Gentlemen, good night
Baylar, iyi geceler

Ladies, good morning
Bayanlar, günaydin

That's it
Budur

Senorita türkçesi, Senorita çeviri, Senorita Türkçesi, Senorita türkçe çevirisi, Senorita şarkısının çevirisi, Senorita şarkı çevirisi, Senorita şarkı sözü, Senorita şarkı sözü çevirisi, Senorita video klibi, Senorita klip izle, Senorita cümle çevirisi, Senorita canlı performans

1 yorum:

  1. […] Justin Timberlake Senorita Türkçe şarkı çeviri (ingilizcesarkiceviri.wordpress.com) […]

    YanıtlaSil