İngilizce Türkçe Sözlük







22 Temmuz 2016 Cuma

Fire Meet Gasoline Türkçe çevirisi

It’s dangerous to fall in love
Aşık olmak için çok tehlikeli

But I want to burn with you tonight
Ama seninle yanmak istiyorum bu gece

Hurt me
İncit beni

There’s two of us
İkimiz varız

We’re certain with desire
Arzuyda sabitiz

The pleasure’s pain and fire,burning
Zevk yanan acı ve ateş

So come on
Yani,haydi

I’ll take you on, take you on
Seni alacağım,alacağım
I ache for love, ache for us
Aşk için sızlıyorum,bizim için sızlıyorum
Why don’t you come
Neden gelmiyorsun?
Don’t you come a little closer
Daha yakına gelmiyorsun?
So come on now
Haydi gel
Strike the match, strike the match now
Eşlileri vur,eşlileri vur şimdi
We’re a perfect match, perfect somehow
Mükemmel eşleriz,bir şekilde mükemmel
We were meant for one another
Bir diğeri için ifade edildik
Come a little closer
Biraz yaklaş

Flame you came from me
Bana gelirken alev al
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I got all I need
İhtiyacım olanın tümünü aldım
When you came after me
Benimle geldiğinde
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
And I can barely breathe,
Ve zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

And we will fly
Ve uçacağız
Like smoke darknin’ the sky
Aynı karanlık gökyüzündeki duman gibi
I’m Eve, I wanna try
Ben Havvayım,denemek istiyorum
Take a bite
Bir ısırık al

So come on now
Haydi gel
Strike the match, strike the match now
Eşlileri vur,eşlileri vur şimdi
We’re a perfect match, perfect somehow
Mükemmel eşleriz,bir şekilde mükemmel
We were meant for one another
Bir diğeri için ifade edildik
Come a little closer
Biraz yaklaş

Flame you came from me
Bana gelirken alev al
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I got all I need
İhtiyacım olanın tümünü aldım
When you came after me
Benimle geldiğinde
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
And I can barely breathe,
Ve zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

But it’s a bad debt
Ama bu kötü bir borç
Certain death
Kesin ölüm
But I want what I want
Ama istediğim şeyi istiyorum
And I gotta get it
Ve alacağım
When the fire dies
Ateş öldüğünde
Darkened skies
Kararmış gökyüzünde
Hot ash, dead match
Sıcak küller,ölü eşleşme
Only smoke is left
Sadece duman kalır
But it’s a bad debt
Ama bu kötü bir borç
Certain death
Kesin ölüm
But I want what I want
Ama istediğim şeyi istiyorum
And I got to get it
Ve alacağım
When the fire dies
Ateş öldüğünde
Dark in the skies
Kararmış gökyüzünde
Hot as a match
Bir eşleşme gibi sıcak
Only smoke is left
Sadece duman kalır

Flame you came from me
Bana gelirken alev al
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
I can barely breathe
Zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I got all I need
İhtiyacım olanın tümünü aldım
When you came after me
Benimle geldiğinde
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
I’m burning alive
Canlı canlı yanıyorum
And I can barely breathe,
Ve zorlukla nefes alabiliyorum
When you’re here loving me
Beni sevmek için buradayken
Fire meet gasoline
Ateş benzinle buluştu
Burn with me tonight
Bu gece benimle yan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder