İngilizce Türkçe Sözlük







13 Kasım 2016 Pazar

Born Naked Türkçe çevirisi

Who you waiting for?
Kimi bekliyorsun?

Another savior
Başka bir kurtarıcıyı mı

Always looking but you never find
Her zaman arıyorsun ama asla bulmazsın

Never find
Asla bulmazsın

Waking up from another night gone
Geçip giden başka bir geceden uyanıyorsun

Always looking but you never find
Her zaman arıyorsun ama asla bulmazsın

Never find
Asla bulmazsın

Going downtown
Şehir merkezine giderken

You know where you going
Nereye gittiğini biliyorsun

Throw your top down
Üst kıyafetini aşağı at*

Like you know where you going
Nereye gittiğini biliyormuşsun gibi

Tell me one thing
Bana bir şey söyle

Do you like
Where you going
Running all the red lights

Bütün kırmızı ışıkları geçerken
Gittiğin yeri
Seviyor musun

And I said who
Ve dedim ki kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü

Who
Kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü

A lonely highway
Issız bir otoban

You drove the wrong way
Arabayı yanlış yöne sürdün

Always chasing down the fantasy
Her zaman hayalin peşinden gidiyorsun

A sexy muscle car
Büyük hacimli motoru olan seksi bir araba

Under the radar
Radar altında

Always looking but you never see
Her zaman bakıyorsun ama asla görmüyorsun

Never see
Asla görmüyorsun

Going downtown
Şehir merkezine giderken

You know where you going
Nereye gittiğini biliyorsun

Throw your top down
Üst kyafetini aşağı at

Like you know where you going
Nereye gittiğini biliyormuşsun gibi

Tell me one thing
Bana bir şey söyle

Through your life
Hayatın boyunca

Where you going
Nereye gidiyorsun

Ignoring all of the signs
İşaretlerin hepsini göz ardı ederek

And I said who
Ve dedim ki kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü

Who
Kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü

I’ll say it again
Bunu tekrar söyleyeceğim

It’s never been the clothes that make the man
İnsanı insan yapan asla kıyafetler değildir

Nothing can
Hiçbir şey (birisini insan)yapamaz

Leave your baggage behind
Valizini geride bırak

And I said who
Ve dedim ki kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü
Who
Kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
Ve gerisi bir örtü

Who
Kim

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

Who do you think you are?
Kim olduğunu zannediyorsun?

I’m telling the truth now
Şimdi gerçeği söylüyorum

We’re all born naked
Hepimiz çıplak doğduk

And the rest is drag
ve gerisi bir örtü

*Dipnot : İngilizcede ‘top” kelimesi üst kıyafet anlamına
geldiği gibi ‘üst” ‘tepe” ‘tavan” anlamına da gelir.Şarkıcı
‘top” kelimesiyle kıyafeti kastetmişse ‘üst kıyafetini aşağı at”
anlamı çıkar. Ancak burada arabanın açılabilir tavanını kastediyorsa
o zaman da ‘tavanını kaldır” gibi bir anlam çıkıyor.
Çeviren:Ahmet KADI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder