İngilizce Türkçe Sözlük







14 Kasım 2016 Pazartesi

Unreal Türkçe çevirisi

Sit back,bare your cross to me
Arkana yaslan,haçını çıkar bana

Oh won’t I listen?
Oh,dinlemeyeyim mi?

God damn have I burned my hands?
Allah kahretsin,ellerimi mi yaktım ?

On what’s been missing
Olmayan şeyin üzerinde

I feel… unreal
Hissediyorum…gerçek dışı

Everytime I try and stop to feel
Ne zaman densem ve hissetmeyi bıraksam

Pick me up my friend
Beni al arkadaşım

Let me start again
Bırak yeniden başlayayım

You fucked me
Beni becerdin

Behind this garden
Bu bahçenin arkasında

Don’t fuck with me
Benimle uğraşma

Long before I could even see
You’re what was missing

Uzun zaman önce,eksik olan şeyin
Sen olduğunu bile görebiliyordum

Twisting deep inside of me
İçimin derinlerini burkan

Forever missing the glistening
Parlaklık hep eksik

I feel… unreal
Hissediyorum…gerçek dışı

Everytime I try and stop to feel
Ne zaman densem ve hissetmeyi bıraksam

Pick me up my friend
Al beni arkadaşım

Hold closed your hand
Elini kapalı tut

Can you see all the clear skin in front of me
Önümdeki bütün parlak ciltleri görebiliyor musun

Can you see, can you see
Görebiliyor musun görebiliyor musun

What you wanna see
Görmek istediğin şeyi

Can you see there’s a little spot of light in me
Görebiliyor musun içimde azıcık bir ışık var

Can you see, can you tell I’m fucked
Görebiliyor musun,becerildiğimi söyleyebilir misin

Bleeding emotions
Kanayan duygular

Bleed emotions
Duygular kanar

Sat back and gave your soul to me
Arkana yaslandın ve ruhunu bana verdin

But did I listen
Ama ben dinledim mi?

God damn did I burn my hands
Allah kahretsin ellerimi mi yaktım

On what was missing,
Olmayan şeyin üzerinde

The glistening
Parlaklık

I feel, … unreal
Hissediyorum…gerçek dışı

Everytime I try and stop to feel
Ne zaman densem ve hissetmeyi bıraksam

Pick me up my friend
Beni al arkadaşım

Hold closed my hand
Elimi kapalı tut

You fucked me
Beni becerdin

Behind this garden
Bu bahçenin arkasında

You fucked me
Beni becerdin

Behind this garden
Bu bahçenin arkasında

Don’t fuck with me
Benimle uğraşma
Çeviren: Ahmet KADI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder