İngilizce Türkçe Sözlük







6 Haziran 2013 Perşembe

Justin Timberlake Gone Türkçe şarkı çeviri

Justin Timberlake Gone Türkçe şarkı çeviri Justin Timberlake’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Gone hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Theres a thousand words that I could say
Sana binlerce kelime söyledim
To make you come home
Eve dönmen için
Oh, seems so long ago you walked away
Oh, gittigin uzun zaman olmus gibi gözüküyor
Left me alone
Beni yalniz biraktigin
I remember what you said to me
Bana söylediklerini hatirliyoru
You were acting so strange
tuhaf davranislarini
and maybe I was too blind to see
Ve belki ben görmek için fazla kördüm
That you needed a change
Senin bir degisiklige ihtiyaç duyduyunu
Was it something I said
Benim söyledigim bir seydi
To make you turn away?
Seni geri döndürmek için
To make you walk out and leave me cold
Çekip gitmen ve soguk bir sekilde ayrilman için
If I could just find a way
Eger ben sadece, bir yol bulabilseydim
To make it so that you were right here
Senin burada dogruyu yapman için
But right now..
Ama simdi dogru...
I've been sitting here
Burada oturuyorum
Cant get you off my mind
Seni aklimdan çikaramiyorum
I've tried my best to be a man and be strong
En iyi ve güçlü adam olmaktan yoruldum
I've drove myself insane
Delirdim
Wishing I could touch your face
Yüzüne dokanmayi diledim
But the truth remains..
Ama gerçekler artakaldi...
Youre gone..
Gittin...
Youre gone..
Gittin...
Baby youre gone
Bebegim gittin...
Girl youre gone, baby girl, youre gone..
Gittin,bebegim,gittin
I dont wanna make excuses, baby
Ben özür dilemek istemem , bebegim
Wont change the fact that youre gone
Senin, gitmis oldugun gerçegi degistirmeyecek
But if theres something that I could do
Ama eger bir sey söyleseydim
Wont you please let me know?
Lütfen bilebilir miyim ?
Time is passing so slowly now
Simdi zaman çok yavas geçiyor
Guess thats my life without you
Sensiz hayatimi tahmin et
And maybe I could change my every day
ve belki ben her günümü degistirebilirim
But baby I dont want to
Ama yapmak istemiyorum bebegim
So Ill just hang around
Basi bos geziyorum
And find some things to do
Ve bazi seyler ariyorum
To take my mind off missing you
Seni özledigimi aklimdan çikarmak için
And I know in my heart
Ve biliyorum kalbimde
You cant say that you dont love me too
Beni çok sevdigini söylemiyorsun
Please say you do
Lütfen söyle
Oh whatll I do
Oh ne yapacagim
If I cant be with you
Senle olmadan
Tell me where will I turn to
Söyle nereye bakmaliyim
Baby where will I be
Bebegim nerede olmaliyim
Now that we are apart
Bizim, ayri oldugumuz düsünülürse
Am I still in your heart?
Ben hala kalbindemiyim?
Baby why dont you see?
Bebegim neden görmüyorsun ?
That I need you here with me
Benim sana ihtiyaç duydugumu
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VeO2WRxb6R4]
Gone türkçesi, Gone çeviri, Gone Türkçesi, Gone türkçe çevirisi, Gone şarkısının çevirisi, Gone şarkı çevirisi, Gone şarkı sözü, Gone şarkı sözü çevirisi, Gone video klibi, Gone klip izle, Gone cümle çevirisi, Gone canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder