İngilizce Türkçe Sözlük







21 Haziran 2013 Cuma

Justin Timberlake Like I Love You Türkçe şarkı çeviri

Justin Timberlake Like I Love You Türkçe şarkı çeviri Justin Timberlake’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Like I Love You hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Like I love you
seni sevdigim gibi

just something about you
yalnizca senin hakkinda bir sey

the way I'm lookin at you, whatever
sana bakisim, herneyse

you keep lookin at me
bana bakmaya devam ediyorsun

you gettin' scared now, right?
simdi ürktün mü, ha?

don't fear me baby,it' just destiny
korkma bebegim, bu sadece kaderin bir parçasi

it feel good, right?
iyi hissediyorsun, degil mi?

listen
dinle

I kind of noticed from one night
seni bir gece farkettim

from the club, your front face
bir klüpte, yüzünü

it's kind of weird to me
bu bana biraz tuhaf geliyor

since you're so fine
çünkü çok güzelsin

if it's up to me your face will change
bana kalirsa yüzünü biraz degistirirdim

KÖPRÜ:

[ if you smiling, that should set the tone
eger gülüyorsan, tonunu ayarlamalisin

just be limber
sadece biraz esnek gül

and if you let go the music should groove your bones
ve kendini birakirsan, müzik kemiklerine kadar dans ettirmeli seni

just remember
sadece hatirla

sing this song with me
bu sarkiyi benimle söyle ]

NAKARAT:

[ Ain't nobody love you like i love you
kimse seni benim gibi sevemez

you're a good girl and that's what makes me trust ya
sen iyi bir kizsin ve sana güvenmemi saglayan sey de bu

late at night I talk to you
gece geç saatte seninle konusuyorum

you will know the difference when I touch you
sana dokundugumda farki anlayacaksin ]

people are so phony
insanlar çok sahte

nosy 'cause they're lonely
meraklilar çünkü yalnizlar

aren't you sick of the same thing?
sen de bundan rahatsiz degil misin?

they say so and so was dating
öyle ile böyle çikiyormus diyorlar

love you or they're hating
severler ya da nefret ederler

when it doesn't matter anyway
bu hiç fark etmez

cause we're here tonight
çünkü bu gece biz buradayiz

KÖPRÜ

NAKARAT

yeah, you know i can make you happy
evet,seni mutlu edebilecegimi biliyorsun

I could change your life
hayatini degistirebilirim

if you give me that chance
bana bu sansi verirsen

to be your man
senin erkegin olma sansini

don't let you down baby
seni hayal kirikligina ugratmam bebegim

if you give me that chance
eger bana bu sansi verirsen

to be your man
senin erkegin olma sansini

here baby, put on my jacket
burada canim, ceketimi giy

and then
ve sonra

maybe we'll fly tonight
belki bu gece uçariz

(I just wanna love you baby)
(sevmek istiyorum bebegim)

yeah,yeah,yeah
evet,evet,evet

maybe we will fly tonight
belki bu gece uçariz

(I just wanna love you,baby)
(sadece seni sevmek istiyorum,bebegim

girl
kiz

ma,what chu wanna do?
kizim, ne yapmak istiyorsun?

I'm in front of you
senin önündeyim

grab a friend,see I can have fun with two
bir arkadasini yakala, iki kisiyle de eglenebilirim

or me and you put on a stage show
ya da ben ve sen bir sahne sovu düzenleriz

and the mall kids, that's how to change low
ve diger çocuklar,degisim böyledir

from them you say "wow,it's the same glow"
onlardan biri "wow,bu ayni yildiz kurdu"

look at me,I say "yeah,it's the same dough"
bana bak derim ki "evet, bu ayni mangir"

we the same type,you my air of life
biz ayni tipteyiz,sen benim hayatimin havasisin

you have me sleepin' in the same bed every night
seninle ayni yatakta yatiyoruz her gece

go rock with me, you deserve the best
gel benimle takil,sen en iyisini hak ediyorsun

take a few shots
birkaç kadeh iç

let it burn in your chest
gögsün yanana kadar

we could ride down
bir yolculuga çikabiliriz

pumpin N.E.R.D. in the deck
çekmecedeki N.E.R.D. pompalaniyor

funny how a few words turned into sex
birkaç kelimenin sekse dönüsmesi çok tuhaf

play this free, joint called "brain"
bunu belese oyna,"beyin" denen uyusturucu

ma,take a hint
kizim, bir upucu yakala

make me swerve in the lane
yoldan çikmama yardim et

the name Malicious
Isim Köüt Niyetli

and I burn every track
ve ben her sarkiyi yakarim

Clipse and J.Timberlake
Clipse ve J.Timberlake

now how heavy is that?
simdi nasil agir oldu mu?

maybe we'll fly tonight
belki de uçariz bu gece

(I just wanna love you baby)
(sadece seni sevmek istiyorum bebegim)

yeah yeah yeah(evet evet evet)

maybe we'll fly tonight
belki bu gece uçariz

(I just wanna love you baby)
(sadece seni sevmek istiyorum bebegim)

girl(kiz)

ain't nobody love you like I love you
kimse seni benim gibi sevemez

(can't love you like I do)
(kimse sevemez benim gibi)

you're a good girl and that'swhat makes me trust ya
sen iyi bir kizsin ve sana güvenmemi saglayan sey de bu

(trust you like I do)
kimse güvenemez benim gibi

late at night, I talk to you
gece geç saatte seninle konusuyorum

you will know the difference when
farki anlayacaksin

break this down
parçala bunu

you know I used to dream about this when I was a little boy
bilirsin,küçük bir çocukken bunun hayalini kurardim

I never thought it would end up this way, drums
böyle sona erecegini hiç tahmin edemezdim, davullar

it's kind of special night,yeah
bu bir bakima özel bir gece, degil mi

you know,you think about it
bilirsin, bunun hakkinda düsünürsün

sometimes people just destined
bazen insanlar böyle kurgulanmistir

destined to do what they do
ne yapmalari gerekiyorsa onu yaparlar

and that's what it is
ve bu herseyi açiklar

now everybody dance
simdi herkes dans etsin
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=FQ3slUz7Jo8]
Like I Love You türkçesi, Like I Love You çeviri, Like I Love You Türkçesi, Like I Love You türkçe çevirisi, Like I Love You şarkısının çevirisi, Like I Love You şarkı çevirisi, Like I Love You şarkı sözü, Like I Love You şarkı sözü çevirisi, Like I Love You video klibi, Like I Love You klip izle, Like I Love You cümle çevirisi, Like I Love You canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder