İngilizce Türkçe Sözlük







18 Ağustos 2021 Çarşamba

girl in red – i’ll die anyway. Türkçe Çeviri ve Sözleri

I think back to when
Life was good, I was content
But it’s been so many years
I can’t remember how it feels

Hayatın güzel olduğu, memnun olduğum
Zamanları düşünüyorum
Ama üzerinden o kadar uzun zaman geçti ki
Nasıl hissettirdiğini hatırlamıyorum

I reach for me but I’m not there
It’s so lonely but who cares
It’s fine, it’s okay
I’ll die anyway
I reach for me, but I’m not there
I always wonder why I’m here
It’s fine, it’s okay
I’ll die anyway

Kendimi bulmak için uzanıyorum ama ben orada değilim
Çok yalnızım ama kimin umurunda
Tamam, sorun değil
Kendimi bulmak için uzanıyorum, ama ben orada değilim
Sürekli neden burada olduğumu sorguluyorum
Tamam, sorun değil
Nasılsa öleceğim

I guess I could say
I’ve learned to live this way
But it’s still hard to find
Reasons to stay alive

Sanırım
Bu yolla yaşamayı öğrendim diyebilirim
Ama hala
Yaşamak için sebep bulmak çok zor

Accepting I’m pointless
Isn’t the hardest

When it’s so
Completely obvious
My questions are countless
Looking for answers
So far I’m clueless
Go back to sleep

İşe yaramaz olduğumu kabullenmek
En zoru değil mi
Çok bariz olmasına rağmen
Sorularım sayısız
Cevapları arıyorum
Hala ipin ucunu bulamadım
Uyumaya devam et

I reach for me but I’m not there
It’s so lonely but who cares
It’s fine, it’s okay
I’ll die anyway
I reach for me but I’m not there
I always wonder why I’m here
It’s fine, it’s okay
I’ll die anyway

Kendimi bulmak için uzanıyorum ama ben orada değilim
Çok yalnızım ama kimin umurunda
Tamam, sorun değil
Kendimi bulmak için uzanıyorum, ama ben orada değilim
Sürekli neden burada olduğumu sorguluyorum
Tamam, sorun değil
Nasılsa öleceğim

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder