İngilizce Türkçe Sözlük







19 Ağustos 2021 Perşembe

TXT LO$ER=LO♡ER TÜRKÇE ÇEVİRİ


 TXT LO$ER=LO♡ER TÜRKÇE ÇEVİRİ

Ben bir DÜŞGÜNÜM 


Gri bir arabaya binmek

Uzaklara kaçmak

Bu lanet dünya


Elini tutan elim

Sadece yaralı olsa da

Seninleyken önemli değil


Savaşarak, kanayarak, kaybederek kazanamam

Eğer alamıyorsam, düşük tutuyorum


Ağlıyor, ağlıyor, ağlıyor, unut şimdi

Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum


Ne yaparsam yapayım

''Koş'' diyorum 


Lütfen çılgınca gülün

Göz yaşları şimdi hoşçakal, deme zamanı

''Çalıştırmak''

Asla arkana bakma

Her iki elinde Hunnit bantları


Ben bir kaybedenim

Ben bir DÜŞGÜNÜM 


Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi


Ben bir sevgiyim, ben bir sevgiyim

Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi


Savaş hayatı 

Ben bir fiyaskoydum

Sen benim kurtarıcımsın

Şüphe yok, şüphe yok, şüphe yok

Uçurum kenarında

Senin ışığın bana yol gösteriyor

Beni kazanan yapmak

Çok doğru, çok doğru


Dipte emekleyerek,kavga ederek, kanayarak, yorgun ve bitkin

Reddetmek için, hepsini alıyorum


Ağlıyor, ağlıyor, ağlıyor, unut şimdi

Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum


Ne yaparsam yapayım

''Koş'' diyorum 


Lütfen çılgınca gülün

Göz yaşları şimdi hoşçakal, deme zamanı

''Çalıştırmak''

Asla arkana bakma

Her iki elinde Hunnit bantları


Ben bir kaybedenim

Ben bir DÜŞGÜNÜM 


Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi


Ben bir sevgiyim, ben bir sevgiyim

Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi


Bu otoyoldan aşağı atla

Kırık kanatlarla

Sonsuza doğru uçmak

Tüm gücünle düşüyorsun

Seninleyse

Düşmek de güzel

Gökyüzüne bakmak

Mutlu bir şekilde batıyorum


Sadece birbirimize sarılmak istiyorum

Berbat uçuşumun sonu

Herkes bana gülse de umurumda değil

Ben de senin denizine batmak istiyorum


''Koş'' diyorum 


Lütfen çılgınca gülün

Göz yaşları şimdi hoşçakal, deme zamanı

''Çalıştırmak''

Asla arkana bakma

Her iki elinde Hunnit bantları


Ben bir kaybedenim

Ben bir DÜŞGÜNÜM 


Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi


Ben bir sevgiyim, ben bir sevgiyim

Dolar işareti olan sevgili

Kaybeden mi



TXT LO$ER=LO♡ER OFFİCAL MV




















<script async src="https://ift.tt/3z2fJ6R"

     crossorigin="anonymous"></script>


Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder