İngilizce Türkçe Sözlük







26 Nisan 2022 Salı

beabadoobee – See you Soon (Türkçe Çeviri)

I wanted to be everything you see
But I went the wrong direction, you needed some perfection

Gördüğün her şey olmak istedim
Ama yanlış yöne gittim, biraz mükemmelliğe ihtiyacın vardı

And I’m not sure why but I will see you soon
(I guess I have to take you, I’m deteriorating)
Feelin’ blue

Ve neden olduğundan emin değilim ama yakında görüşürüz
(Sanırım seni almam gerekiyor,  kötüleşiyorum)
Hüzünlü hissediyorum

It’s a walk in the park, you said, “It’s not that hard”
I’m feelin’ kinda dizzy, I don’t want this to leave me

Parkta yürürken, “O kadar da zor değil” dedin
Başım dönüyor, bunun beni terk etmesini istemiyorum

And I told you, “I’ll see you soon”
(I guess I have to take you, I’m deteriorating)
Feelin’ blue
(I tried to have a meaning and it looks appealing)
I want you

Ve sana dedim ki, “Yakında görüşürüz”
(Sanırım seni almam gerekiyor, kötüleşiyorum)
Hüzünlü hissediyorum
(Bir anlam vermeye çalıştım ve çekici görünüyor)
Seni istiyorum

Had some time away, didn’t wanna go insane from this
I wanted you to know I need time grow and to exist
I think I need a space, let you know I’m safe
I swear it’s just a littlе thing

Biraz zaman geçirdim, bundan çıldırmak istemedim
Büyümek ve var olmak için zamana ihtiyacım olduğunu bilmeni istedim
Sanırım bir alana ihtiyacım var, güvende olduğumu bilmene izin ver
yemin ederim küçücük bir şey

See you soon
(I guess I have to take you, I’m dеteriorating)
Feelin’ blue
(I tried to have a meaning and it looks appealing)
I want you

Ve sana dedim ki, “Yakında görüşürüz”
(Sanırım seni almam gerekiyor, kötüleşiyorum)
Hüzünlü hissediyorum
(Bir anlam vermeye çalıştım ve çekici görünüyor)
Seni istiyorum

Adblock test (Why?)

1 yorum:

  1. emek hırsızı, çal bakalım içerikleri daha nereye kadar çalacaksın

    YanıtlaSil