İngilizce Türkçe Sözlük







16 Kasım 2012 Cuma

Inna Fever Türkçe şarkı çeviri

Inna Fever Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Fever hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Look in the mirror
Aynaya bak
You, I'm a hero
Sen, ben bir kahramanim
You give me fever ...
Bana ates veriyorsun …
Fever ...
Ates …
Slowly, with passion
Yavasça, tutkuyla
Boy have attraction
Oglum caziben olsun
Nobody's trying to stop me.
Kimse beni durdurmayi denemesin

Look in the mirror
Aynaya bak
You, I'm a hero
Sen, ben bir kahramanim
You give me fever ...
Bana ates veriyorsun …
Fever ...
Ates …
Slowly, with passion
Yavasça, tutkuyla
Boy have attraction
Oglum caziben olsun
Nobody's trying to stop me.
Kimse beni durdurmayi denemesin

But I can fall ...
Ama düsebilirim
I can fall ...
Düsebilirim
You're the reason that I'm crying.
Sen aglamamin sebebisin
And I dream ...
Ve rüya görüyorum
And I dream ...
Ve hayal kuruyorum
I can dream that I'm with you
Seninle oldugumu düsleyebilirim.

Look in the mirror
Aynaya bak
You, I'm a hero
Sen, ben bir kahramanim
You give me fever ...
Bana ates veriyorsun …
Fever ...
Ates …
Slowly, with passion
Yavasça, tutkuyla
Boy have attraction
Oglum caziben olsun
Nobody's trying to stop me.
Kimse beni durdurmayi denemesin

Look in the mirror
Aynaya bak
You, I'm a hero
Sen, ben bir kahramanim
You give me fever ...
Bana ates veriyorsun …
Fever ...
Ates …
Slowly, with passion
Yavasça, tutkuyla
Boy have attraction
Oglum caziben olsun
Nobody's trying to stop me.
Kimse beni durdurmayi denemesin

But I can fall ...
Ama düsebilirim
I can fall ...
Düsebilirim
You're the reason that I'm crying.
Sen aglamamin sebebisin
And I dream ...
Ve rüya görüyorum
And I dream ...
Ve hayal kuruyorum
I can dream that I'm with you
Seninle oldugumu düsleyebilirim.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZvFsvrJedSg]
Fever türkçesi, Fever çeviri, Fever Türkçesi, Fever türkçe çevirisi, Fever şarkısının çevirisi, Fever şarkı çevirisi, Fever şarkı sözü, Fever şarkı sözü çevirisi, Fever video klibi, Fever klip izle, Fever cümle çevirisi, Fever canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder