İngilizce Türkçe Sözlük







29 Kasım 2012 Perşembe

Maroon 5 Get Back In My Life Türkçe şarkı çeviri

Maroon 5 Get Back In My Life Türkçe şarkı çeviri

Maroon 5’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Get Back In My Life hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


You are relentless
sen acimasizsin
I am defenceless
ben savunmasiz
Why did you knock me down tonight?
Neden beni yere serdin bu gece?
You beat me senseless
bana anlamsizca vurdun
I just dont get this
bunu gerçekten anlamadim
How many times do I have to try?
kaç kere daha denemem gerek?


Your whisper ,so clear
senin fisiltin,çok anlasilirdi
The world disappears
dünyanin kaybolusu
As I fall into the darkness
benim karanliklarin içine düsüsüm gibi
impossible to express
açiklamasi mümkün degil
How good it feels
bu nasil iyi hissetirebilir
Im wrapped up, Im sealed
örtüldüm,mühürlendim
So tight Ill never be free
çok siki hiçbir zaman özgür olmayacagim
Oh I dont fight the feeling
duygularla mücadele etmem


Get back in my life
hayatima geri gel
Come knock on my door
kapimi çalarak gel
What Im looking for
Ne ariyorum ben
I think you should know
bence bilmen gerek
You started a fire
bir yangin baslattin
burned me to the floor
beni yerde yakarak
Please dont resist anymore
lütfen artik karsi çikma
Ill never leave you alone
seni asla yalniz birakmayacagim


You reprimand me
beni azarladin
youre so demanding
çok zahmetlisin
But Ive got time
Ama zamanim var
I dont mind at all
Hiçde umursamam
Youre picture-perfect
Manzaran-Mükemmel
Completely worth it
tamamiyle buna deger
Youve got my back against the wall
arkami kolluyorsun duvara karsi
Yeah
Evet


Your whisper ,so clear
senin fisiltin,çok anlasilirdi
The world disappears
dünyanin kaybolusu
As I fall into the darkness
benim karanliklarin içine düsüsüm gibi
impossible to express
açiklamasi mümkün degil
How good it feels
bu nasil iyi hissetirebilir
Im wrapped up, Im sealed
örtüldüm,mühürlendim
So tight Ill never be free
çok siki hiçbir zaman özgür olmayacagim
Oh I dont fight the feeling
duygularla mücadele etmem


Get back in my life
hayatima geri gel
Come knock on my door
kapimi çalarak gel
What Im looking for
Ne ariyorum ben
I think you should know
bence bilmen gerek
You started a fire
bir yangin baslattin
burned me to the floor
beni yerde yakarak
Please dont resist anymore
lütfen artik karsi çikma
Ill never leave you alone
seni asla yalniz birakmayacagim

Can you feel me coming
beni gelirken hissedebiliyormusun
Im screaming,searching, calling
haykiriyorum,ariyorum,çagiriyorum
Paranoid, cause Im always coming back
Paranoyakça,çünkü hep geri geliyorum
Coming back to you, coming back to you
sana geri geliyorum,geri geliyorum
And you know how much I miss it
ve bunu ne kadar özledigimi biliyorsun
And you know I cant resist it
ve biliyorsun buna ne kadar direndigimi
See your lipsjust come running
dudaklarini gördüm ve kosarak geldiler
Right on back to you,right on back to you
tekrar sana dogru ,tekrar sana dogru

Get back in my life
hayatima geri gel
Come knock on my door
kapimi çalarak gel
What Im looking for
Ne ariyorum ben
I think you should know
bence bilmen gerek
You started a fire
bir yangin baslattin
burned me to the floor
beni yerde yakarak
Please dont resist anymore
lütfen artik karsi çikma
I cant do this anymore
bunu artik yapamam
Ill never leave you alone
seni asla yalniz birakmayacagim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=qfaZFEPvW6Y&w=420&h=315]
Get Back In My Life türkçesi, Get Back In My Life çeviri, Get Back In My Life Türkçesi, Get Back In My Life türkçe çevirisi, Get Back In My Life şarkısının çevirisi, Get Back In My Life şarkı çevirisi, Get Back In My Life şarkı sözü, Get Back In My Life şarkı sözü çevirisi, Get Back In My Life video klibi, Get Back In My Life klip izle, Get Back In My Life cümle çevirisi, Get Back In My Life canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder