İngilizce Türkçe Sözlük







21 Kasım 2012 Çarşamba

Inna Love Türkçe şarkı çeviri

Inna Love Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Am I dreaming?
-Rüyada miyim?
What I feel tonight about you and I.
-Ikimizle ilgili seyler görüyorum (rüyamda)
Am I dreaming?
-Rüyada miyim?
I can feel your love when I hold you tight.
-Sana sikica sarildigimda bana olan askini hissedebiliyorum

I just wanna love you
-Seni sevmek istiyorum
And you're the one
-Hayatimin askisin
I need you.
-Sana ihtiyacim var
And I just wanna give all my love I have.
-Sana tüm sevgimi vermek istiyorum
With my lips I'm feeling
-Dudaklarimla hissediyorum (seni)
And then I see a meaning
-Ve sonra bir seyi anliyorum
Cause you're the only one I feel tonight.
-Bu gece yanimdaki tek kisi sensin

Come back and set me free
-Geri gel ve beni azat et
Now from infinity
-Sonsuzluga dogru
Love is a misery
-Ask acidan baska bir sey degil
Distance is killing me
-Bu ayrilik beni öldürüyor

Come back I need you now
-Geri gel, sana ihtiyacim var
You are the love I found
-Aski sende buldum ben
I feel above the ground
-Göge yükseliyorum
You take me round and round.
-Beni yanina aliyorsun, yanina aliyorsun
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=GNuSshitc4c]
Love türkçesi, Love çeviri, Love Türkçesi, Love türkçe çevirisi, Love şarkısının çevirisi, Love şarkı çevirisi, Love şarkı sözü, Love şarkı sözü çevirisi, Love video klibi, Love klip izle, Love cümle çevirisi, Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder