İngilizce Türkçe Sözlük







23 Kasım 2012 Cuma

Inna Senorita Türkçe şarkı çeviri

Inna Senorita Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Senorita hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 



Come on senorita
Haydi Bayan!

I wanna feel your rhythm
Ritmini(nabiz atisini) hissetmek istiyorum

I wanna see you dancing,
Seni dans ederken görmek istiyorum

So come into my room
Bunun için odama gel

Give me satisfaction and positive reaction
Beni tatmin et ve bana olumlu tepki ver

I’m feeling the attraction,
Cazibeni hissediyorum

So come into my room
Bunun için odama gel

Singing la la la la (x3)
sarki söylüyorum la la la (x3)

Singing oooo
Sarki söylüyorum ooo

Music makes me lose control (x2)
Müzik bana kontrolümü kaybettiriyor(x2)

Come on senorita,
Haydi Bayan,

I wanna feel your rhythm
Ritmini hissetmek istiyorum

I wanna see you dancing,
Seni dans ederken görmek istiyorum

So come into my room
Bunun için odama gel

Give me satisfaction and positive reaction
Beni tatmin et ve olumlu tepki ver

I’m feeling the attraction,
Cazibeni hissediyorum

so come into my room
Bunun için odama gel

Singing la la la la (x3)
Sarki söylüyorum la la la..

Singing oooo
Sarki söylüyorum ooo…

Music makes me lose control (x2)
Müzik bana kontrolümü kaybettiriyor
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=X40iUHnBfnU]
Senorita türkçesi, Senorita çeviri, Senorita Türkçesi, Senorita türkçe çevirisi, Senorita şarkısının çevirisi, Senorita şarkı çevirisi, Senorita şarkı sözü, Senorita şarkı sözü çevirisi, Senorita video klibi, Senorita klip izle, Senorita cümle çevirisi, Senorita canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder