İngilizce Türkçe Sözlük







16 Kasım 2012 Cuma

Inna Good Morning Türkçe şarkı çeviri

Inna Good Morning Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Good Morning hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Good morning!how you feel?
Günaydin! Nasilsin?
You’re so beautiful,I wake up in your dream
Çok güzelsin, senin rüyanda uyaniyorum
I’m tryin living for today in this lonely life
Bu yalniz hayatta bugün için yasamayi deniyorum
Walking down your dream again
Senin rüyana geri dönüyorum
Searching for the lite and hopping that’s some more
Isigi ariyorum ve biraz daha oldugunu umuyorum
You will be my star,shining like a crystal
Yildizim olacaksin, vir kristal gibi parlayan
Baby were so far,it’s only when I dream…
Bebek çok uzagiz, sadece rüyalarimda…
When I dream,everything is possible…
Sadece rüyalarimda, hersey mümkün…

you’re not alone!
Yalniz degilsin!
you’re not alone!
Yalniz degilsin!
you have me!
Bana sahipsin!
Believe me!
Inan bana!

Who do you love?(who do you love)
Kimi seviyorsun?(kimi seviyorsun)
Who do you feel?(who do you feel)
Kimi hissediyorsun?(kimi hissediyorsun)
Who says your beautifull
Güzel oldugunu kim söylüyor
Livin’ in your dream
Rüyanda yasiyor

Who do you love?(who do you love)
Kimi seviyorsun?(kimi seviyorsun)
Who do you feel?(who do you feel)
Kimi hissediyorsun?(kimi hissediyorsun)
Who says your beautifull
Güzel oldugunu kim söylüyor
Livin’ in your dream
Rüyanda yasiyor
Baby…I’m yours…Baby…I’m yours
Bebek…seninim…Bebek…seninim
I love you most…I love you most
Seni en çok seviyorum…Seni en çok seviyorum
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xTdaAfKXZ6U]
Good Morning türkçesi, Good Morning çeviri, Good Morning Türkçesi, Good Morning türkçe çevirisi, Good Morning şarkısının çevirisi, Good Morning şarkı çevirisi, Good Morning şarkı sözü, Good Morning şarkı sözü çevirisi, Good Morning video klibi, Good Morning klip izle, Good Morning cümle çevirisi, Good Morning canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder