İngilizce Türkçe Sözlük







31 Mayıs 2013 Cuma

Justin Timberlake Cry Me A River Türkçe şarkı çeviri

Justin Timberlake Cry Me A River Türkçe şarkı çeviri Justin Timberlake’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Cry Me A River hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


You were my sun
Günesimdin sen

You were my earth
Dünyam sendin

But you didn't know all the ways I loved you, no
Bilmedin ama, seni sevdigim yollari, hayir bilmedin

So you took a chance
Derken sansini denedin

And made other plans
Ve bambaska hayaller kurdun

But I bet you didn't think that they would come crashing down, no
Ama eminim tüm bunlarin çökecegini tahmin etmezdin, hayir etmezdin

You don't have to say, what you did,
Anlatmak zorunda degilsin ne yaptigini

I already know, I found out from him
O'nun yüzünde kesfettigim seylerden zaten biliyorum.

Now there's just no chance, for you and me, there'll never be
Sen ve benim için hiç sans yok simdi, hiçbir zaman da olmayacak

And don't it make you sad about it
Üzüyor seni de, degil mi?

You told me you loved me
Beni sevdigini söylemistin

Why did you leave me, all alone
Neden biraktin beni bir basima

Now you tell me you need me
Sana ihtiyacim var, diyorsun simdi de

When you call me, on the phone
Beni aradiginda, telefonda

Girl I refuse, you must have me confused
With some other guy
Sana evet diyemem, kadinim
Korkarim allak bullak etmissin kafami baska bir adamla

Your bridges were burned, and now it's your turn
Köprülerin yakildi, sira sende artik

To cry, cry me a river
Aglamak için, agla benim için nehirler gibi

Cry me a river-er
Cry me a river
Cry me a river-er, yea yea
agla benim için nehirler gibi
agla benim için nehirler gibi
agla benim için nehirler gibi,ye ye

I know that they say
That somethings are better left unsaid
Biliyorum derler ki, bazi seyleri söylememek,
Daha iyi olur söylemektense onlari

It wasn't like you only talked to him and you know it
Biliyorsun; hiç de sirf konusuyor gibi durmuyordunuz onunla

(Don't act like you don't know it)
(sakin bilmemezlikten gelme)

All of these things people told me
Keep messing with my head
Kafami karistirip duruyor
Anlatilan onca sey

(Messing with my head)
(kafamla birlikte karisiyor)

You should've picked honesty
Dürüstlügü seçmeliydin

Then you may not have blown it
Belki o zaman birakmayabilirdin onu

(Yea..)

Oh
(Oh)

The damage is done
So I guess I be leaving
Zarar verildi
Artik ayrilsam iyi olacak
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0]
Cry Me A River türkçesi, Cry Me A River çeviri, Cry Me A River Türkçesi, Cry Me A River türkçe çevirisi, Cry Me A River şarkısının çevirisi, Cry Me A River şarkı çevirisi, Cry Me A River şarkı sözü, Cry Me A River şarkı sözü çevirisi, Cry Me A River video klibi, Cry Me A River klip izle, Cry Me A River cümle çevirisi, Cry Me A River canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder