İngilizce Türkçe Sözlük







14 Mayıs 2013 Salı

Kelly Rowland Commander Türkçe şarkı çeviri

Kelly Rowland Commander Türkçe şarkı çeviri Kelly Rowland’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Commander hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


I feel like the DJ is my bodyguard
DJ i benim korumammis gibi hissediyorum
You see the way he keeps me safe
Beni nasil güvende tuttugunu görüyorsun
With the treble and that bass
Tiz ile ve bu basla
I feel free enough to party hard
Özgür hissediyorum yeterince parti için
This dress won’t go to waste
Bu elbise ziyan olmayacak
Feel like I own the place
Bu mekana sahipmisim gibi hissediyorum
V.I.P to to be the boss
V.I.P patron olmak için
You see the way these people stare
Bu insanlarin nasil baktiklarini görüyorsun
Watching how I fling my hair
Saçlarimi savurusumu izliyorlar
I’m a dancefloor lover
Ben bir dans pisti seveniyim
Baby there’s no other
Bebegim baska kimse yok
Who do it like I do it yeah
Benim yaptigim gibi yapan evet

(Chorus:) (Nakarat)
From here on out
Buradan disarida
I’ll be your commander
Ben senin komutanin olacagim
No fear no doubt
Korku yok süphe yok
I’ll provide the answer
Cevaplari bulacagim
Right now i command you to dance
Simdi sana dans komutu veriyorum
I’ll be your commander
Senin komutanin olacagim
Right now I command you to dance
Simdi sana dans komutu veriyorum
I’ll be your commander
Senin komutanin olacagim
Right now i command you to…
Simdi sana komut verecegim …

I- I’ll be your commander
Be-Ben komutanin olacagim
I’ll provide the asnwer
Cevaplari bulacagim

Ain’t no reason to celebrate
Kutlamak için bir neden yok
But you know we gon’ hav a ball
Ama biliyorsun bir balomuz olacak
Champagne spillin’ from the wall
Duvardan sampanya dökülecek
And I’ll be partying til hella late
Ve çok geç saate kadar partileyecegim
But I ain’t worried not at all
Ama endiseli degilim hem de hiç
I just give my driver a call (yeah)
Soförüme bir telefon edecegim (evet)
Tell him pick me up at 8am
Beni 8 de almasi için
No we ain’t stopping right here
Hayir burada durmayacagiz(bitirmeyecegiz)
We’ll take the party to the crib
Partiye evde devam edecegiz
Let’s go all night baby
Hadi tüm gece gidelim bebegim
You won’t find no lady
Hiç bir hatun bulamayacaksin
Who does it like I does it yeah
Benim yaptigim gibi yapan evet

(Nakarat)

It’s jam packed
Bu reçel paketi
So DJ where you at?
DJ neredesin?
I know you got my back
Biliyorum beni geri alacaksin
So make that bass attack
O yüzden su bassi vurdur
Let’s make these people move
Hadi bu insanlari hareket ettirelim
You know i need some room, to
Biliyorum biraz odaya ihtiyacim var,
Do what i do, I’m bout to act a fool
Yaptigimi yapmak için, bir salak gibi davranmak üzereyim
Turn the lights on
Isiklari aç

(Nakarat)

I-I’ll be your commander
Be-ben komutanin olacagim
I’ll provide the answer
Cevaplari bulacagim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=8iYzJn5BxYM]
Commander türkçesi, Commander çeviri, Commander Türkçesi, Commander türkçe çevirisi, Commander şarkısının çevirisi, Commander şarkı çevirisi, Commander şarkı sözü, Commander şarkı sözü çevirisi, Commander video klibi, Commander klip izle, Commander cümle çevirisi, Commander canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder