İngilizce Türkçe Sözlük







18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kelly Rowland Love Again Türkçe şarkı çeviri

Kelly Rowland Love Again Türkçe şarkı çeviriKelly Rowland’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Love Again hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


It was not your fault
-Bu senin hatan degildi
I had you loved then lost
-Senin askina sahiptim ama sonra kaybettim.
Cause of what was done to me by another man
-Bunu bana baska bir adamla beraber yaptin.
Yes i know what could've been
-Evet ne oldugumu biliyorum.
But i assumed if i let you in
-Eger aldattiysan da bunu kabullendim.
You'd come along and only hurt me again
-Gelip beni yeniden yaralardin sen diye.

[Chorus]
See i tried to love you, tried to love you
-Seni sevmeye çalistigimi gör, seni sevmeye çalistim.
But i can't
-Ama yapamam.
I was wrong about you, wrong about you
-Senin için yanlistim ben, hataliydim.
Understand
-Anla!
How i need to love you, need to love you
-Nasil da ihtiyacim var seni sevmeye, seni sevmeye ihtiyacim var.
But i can't
-Ama yapamam.
Try another love again
-Baska bir aski dene yine!
I don't want to love again
-Yeniden sevmek istemiyorum!
Nooooo
-Hayiirrr!!!

All these walls build
-Duvarlar örülüyor.
They were build to keep you out
-Seni disarida tutmak için yapildilar.
And now i sit alone bcuz i only boxed myself in
-Ve simdi tek basima oturuyorum çünkü sadece kendime hapsoldum.
Now before i could dry my face
-Simdi yüzümü kurulamadan önce
Before the broken heart could mend
-Kirik kalp tamir edilmeden önce
I didnt want to fall vitcim to hoping again
-Yeniden umudun kurbani olarak mahvolmak istemedim.

[Chorus]

Maybe, Maybe baby
-Belki, belki bebegim
Not another space another time
-Baska bir yer, baska bir zaman yok.
Would have loved you first cuz this feel right
-Sever miydin sen de? Çünkü en basta bu duygu dogruydu.
Ohh maybe, Maybe baby
-Oh, belki, belki bebegim
Not another season of my life
-Hayatimin baska mevsimi yoktur.
Would have had my whole heart, my soul,and my mind
-Tüm kalbimin sahibi olur muydun? Ruhumun ve aklimin...
But i cant change the past
-Ama geçmisi degistiremem.
I could look away
-Bakislarimi kaçirabildim
Just blame it on all the pain he gave
-Sadece onun verdigi tüm acinin içinde kabahatli ben oldum.
Cause i know tried
-Çünkü denedigimi biliyorum.
Yes i know i tried
-Evet, denedigimi biliyorum.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=bXJIsD3n2yc]
Love Again türkçesi, Love Again çeviri, Love Again Türkçesi, Love Again türkçe çevirisi, Love Again şarkısının çevirisi, Love Again şarkı çevirisi, Love Again şarkı sözü, Love Again şarkı sözü çevirisi, Love Again video klibi, Love Again klip izle, Love Again cümle çevirisi, Love Again canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder