İngilizce Türkçe Sözlük







11 Şubat 2013 Pazartesi

Anastacia I Do Türkçe şarkı çeviri

Anastacia I Do Türkçe şarkı çeviri Anastacia’nin seslendirdiği İngilizce şarkı olan I Do hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Who are they anyway
Onlar kim ki zaten

With their sticks and stones
Degnekleri ve taslariyla

Don't they know that we know?
Bildigimizin farkinda degiller mi

There's a chill within their bones
Kemiklerinde bir ürperti var

They blame and they mame
Onlar suçluyor ve isim veriyor

Make us feel so cold inside
Içimizi soguk hissetmemizi sagliyorlar

But they cannot take us there cause we will fight
Ama bizi oraya götüremeyecekler çünkü savasacagiz

I think the world's gone crazy x4
Sanirim dünya delirmis x4

Nakarat:

[ Who wants a love without anger and rage?
Kim sinirsiz ve öfkesiz bir ask ister?

I do
ben isterim

Who wants a world where a kid can be safe?
Kim bir çoçugun güvende olabilecegi bir dünya ister?

I do
Ben isterim

Who wants to pray for the end of the pain,
Kim acinin sona ermesi için dua eder,

For the calm at the end of the day,
Günün sonundaki durgunluk için,

Where there's not always more of the same
Hep aynissinin daha fazlasi olmayan zaman

I do
Ben isterim ]

Wanna breathe,
Nefes almak istiyorum

Wanna move,
Hareket etmek istiyorum

Wanna move and not ever feel afraid
Haraket etmek ve korkuyu hiç hissetmemek istiyorum

Wanna live in a place
Where the truth still finds a way
To rise and advise
Dogrulugun yükselmek ve tavsiye etmek için
hala bir yol buldugu
bir yerde yasamak istiyorum

And when everything is lies you break
Ve her sey yalan oldugunda kirilirsin

Cause there's nowhere you can run and still feel safe
Çünkü kaçabilecegin ve güvende hissedecegin bir yer yok

I think the world's gone crazy x4
Sanirim dünya delirmis x4

Nakarat

I won't be a part of something so obscene
Bu kadar mühtehcen bir seyin parçasi olmayacagim

I think I'm falling
Galiba düsüyorum

but I won't be falling
ama düsmeyecegim

Nakarat
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=sxMkUVIG22o]
I Do türkçesi, I Do çeviri, I Do Türkçesi, I Do türkçe çevirisi, I Do şarkısının çevirisi, I Do şarkı çevirisi, I Do şarkı sözü, I Do şarkı sözü çevirisi, I Do video klibi, I Do klip izle, I Do cümle çevirisi, I Do canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder