İngilizce Türkçe Sözlük







17 Şubat 2013 Pazar

Spice Girls Say You'll Be There Türkçe şarkı çeviri

Spice Girls Say You'll Be There Türkçe şarkı çeviri Spice Girls’ün seslendirdiği İngilizce şarkı olan Say You'll Be There hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Say you'll be there
Orada olacagini söyle

I'm giving you everything all that joy
Sana her seyi verecegim tüm o eglence

can bring this I swear
Bu yeminimi sana verebilir mi

Last time that we had this conversation
Bu konusmayi yaptigimiz son sefer

I decided we should be friends
Arkadas olmamiz gerektigini düsünmüstüm

Yeah
Evet

but now we're going round in circles
Ama simdi daireler çizip duruyoruz

tell me will this deja vu never end? Oh
Söyle bana bu dejavu hiç bitmeyecek mi?

Now you tell me that you've fallen in love
Simdi bana asik oldugunu söylüyorsun

well I never ever thought that would be
Bunun olabilecegini asla düsünemezdim

This time you gotta take it easy
Bu sefer yavas gitmelisin

throwing far too much emotions at me
Bendeki duygular çok derine atili

But any fool can see they're falling,
Ama bir aptal bile görebilir onlarin azaldigini

I gotta make you understand
Anlamani istiyorum

I'm giving you everything all that joy can bring this I swear
Sana her seyi verecegim tüm o eglence bu yeminimi verebilir mi

(I give you everything)
(Sana her seyi veriyorum)

And all that I want from you is a promise you will be there
Ve senden tek istedigim orada olacagina söz vermen

Say you will be there (Say you will be there)
Orada olacagini söyle (Orada olacagini söyle?

Won't you sing it with me
Benimle sarki söyleyecegini

If you, put two and two together
Ikiyle ikiyi toplarsan

you will see what our friendship is for (Oh)
Arkadasligimizin ne için oldugunu göreceksin

If you can't work this equation then
Eger bu denklemi kuramiyorsan

I guess I'll have to show you the door
Sanirim sana kapiyi göstermem gerek

There is no need to say you love me,
Beni sevdigini söylemene gerek yok

It would be better left unsaid
Söylenmeden kalsa daha iyi olurdu

I'm (I'm) giving you everything (I give you everything)
Sana her seyi veriyorum (her seyi veriyorum)

all that joy can bring this I swear (yes I swear)
Tüm o eglence bu yeminimi verebilir mi (evet yemin ediyorum)

and (and) all that I want from you (all I want from you) is a promise
Ve (ve) senden tek istedigim (senden tek istedigim) bir söz

(is a promise) you will be there
(bir söz) orada olacagina dair

Yeah, I want you
Evet, seni istiyorum

Any fool can see they're falling,
Bir aptal bile görebilir düsüyorlar

gotta make you understand
Sana anlatmaliyim

I'll give you everything on this I swear
Yemin ederim ki sana her seyi verecegim

Just promise you'll always be there
Sadece her zaman orada olacagina söz ver

I'm giving you everything (I m giving you everything)
her seyi sana verecegim(her seyi sana veriyorum)

all that joy (all that joy can bring) can bring this I
tüm o eglence (tüm o eglence verir mi)verebilir mi

swear (yes I swear)
bu yemini (evet yemin ederim)

and all that I want from you (all that I want from you) is a promise
Ve senden tek istedigim bir söz

(I want you to promise you'll) you
Söz vermeni istiyorum

will be there (always be there)
Orada olacagina dair (her zaman olacagina dair)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9ro0FW9Qt-4]
Say You'll Be There türkçesi, Say You'll Be There çeviri, Say You'll Be There Türkçesi, Say You'll Be There türkçe çevirisi, Say You'll Be There şarkısının çevirisi, Say You'll Be There şarkı çevirisi, Say You'll Be There şarkı sözü, Say You'll Be There şarkı sözü çevirisi, Say You'll Be There video klibi, Say You'll Be There klip izle, Say You'll Be There cümle çevirisi, Say You'll Be There canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder