İngilizce Türkçe Sözlük







24 Şubat 2013 Pazar

George Michael Older Türkçe şarkı çeviri

George Michael Older Türkçe şarkı çeviri George Michael’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Older hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Daha Yasli

I should have known
It seemed too easy
You were there
And i was breathing blue

Bilmeliydim
Çok kolay görünüyordu
Sen oradaydin
Ve maviyi içime çekiyordum

Strange
Don't you think i'm looking older?
But something good has happened to me
Change is a stranger
You have yet to know

Yabanci
Daha yasli göründügümü düsünmüyor musun?
Fakat bana iyi birsey oldu
Degisim, bir yabancidir.
Henüz bilmen gerekir

Well you're out of time
I'm letting go
You'll be fine
Well that much i know
You're out of time
I'm letting go
I'm not the man you want

Peki, zamanin doldu
Vazgeçiyorum
Iyi olacaksin
Sey, bildigim kadariyla
Zamanin doldu
Istedigin o adam degilim

I should have known
It seemed so easy
You were there
I thought i needed you

Bilmeliydim
Çok kolay görünüyordu
Sen oradaydin
Sana ihtiyacim oldugunu hissettim

Strange
Don't you think i'm looking older?
But something good has happened to me
Change is a stranger
Who never seems to show

Yabanci
Daha yasli göründügümü düsünmüyor musun?
Fakat bana iyi birsey oldu
Degisim, bir yabancidir
Kimse göründügü gibi degildir

Well you're out of time
I'm letting go
You'll be fine
(or maybe you won't)
You're out of time
I'm letting go

Peki, zamanin doldu
Vazgeçiyorum
Iyi olacaksin
(ya da olmayacaksin)
Zamanin doldu
Vazgeçiyorum

I'm not the man that you want

I never should have looked back in your direction
I know that
Just the same old fights again, baby
These are wasted days without affection
I'm not that foolish anymore

Istedigin o adam degilim

Senin gidis yönüne arkami dönüp hiç bakmamaliydim
Biliyorum ki
Sadece tekrar ayni eski kavgalar, bebegim
Ilgisiz geçen günler
Ben artik o kadar aptal degilim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=4tnPJNxNxkQ]
Older türkçesi, Older çeviri, Older Türkçesi, Older türkçe çevirisi, Older şarkısının çevirisi, Older şarkı çevirisi, Older şarkı sözü, Older şarkı sözü çevirisi, Older video klibi, Older klip izle, Older cümle çevirisi, Older canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder