İngilizce Türkçe Sözlük







6 Şubat 2013 Çarşamba

Katy Perry Wide Awake Türkçe şarkı çeviri

Katy Perry Wide Awake Türkçe şarkı çeviri Katy Perry’nin seslendirdiği İngilizce şarkı olan Wide Awake hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim

I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
Yeah, I was in the dark
- Evet, karanliktaydim
I was falling hard
- Çok asik olmustum
With an open heart
- Tamamen açik bir kalple
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
How did I read the stars so wrong
- Yildizlari nasil bu kadar yanlis okudum

I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
And now it's clear to me
- Ve artik her sey açik
That everything you see
- Gördügün her sey,
Ain't always what it seems
- Göründügü gibi olmayabilir.
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
Yeah, I was dreaming for so long
- Evet, uzun zamandir hayal kuruyordum

[Pre-Chorus]
I wish I knew then
- Keske daha önce bilseydim,
What I know now
- Suan bildiklerimi.
Wouldn't dive in
- Kendimi adamazdim.
Wouldn't bow down
- Boyun egmezdim.
Gravity hurts
- Yerçekimi acitiyor,
You made it so sweet
- Bunu çok sirin gösterdin,
Till I woke up on
- Ben uyanana kadar,
On the concrete
- Betonun üzerinde.

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düsüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandim.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini bosveriyorum
(Yeah I'm) Falling from cloud 9
- (Evet ben) mutluluk bulutundan düsüyorum.

I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
Not losing any sleep
- Hiçbir uykuyu kaçirmiyorum
Picked up every piece
- Her parçayi topladim
And landed on my feet
- Ve ayaklarimin üzerine düstüm
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
Need nothing to complete myself - no
- Kendimi tamamlamak için hiçbir seye ihtiyacim yok, hayir

I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
Yeah, I am born again
- Evet, yeniden dogdum
Outta the lion's den
- Aslanin kafesinden çiktim
I don't have to pretend
- Ve rol yapmaya ihtiyacim yok
And it's too late
- Artik çok geç
The story's over now, the end
- Hikaye simdi bitti, son

[Pre-Chorus]
I wish I knew then
- Keske daha önce bilseydim,
What I know now
- Suan bildiklerimi.
Wouldn't dive in
- Kendimi adamazdim.
Wouldn't bow down
- Boyun egmezdim.
Gravity hurts
- Yerçekimi acitiyor,
You made it so sweet
- Bunu çok sirin gösterdin,
Till I woke up on
- Ben uyanana kadar,
On the concrete
- Betonun üzerinde.

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düsüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandim.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini bosveriyorum
(Yeah I'm) Falling from cloud 9
- (Evet ben) mutluluk bulutundan düsüyorum.

Thunder rumbling
- Gök gürlüyor
Castles crumbling
- Kaleler yikiliyor
I am trying to hold on
- Tutunmaya çalisiyorum
God knows that I tried
- Tanri denedigimi biliyor
Seeing the bright side
- Parlak tarafi görebiliyorum
But I'm not blind anymore...
- Ama artik kör degilim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düsüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandim.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini bosveriyorum
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düsüyorum.

I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
I'm wide awake
- Tamamen uyanigim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=k0BWlvnBmIE]
Wide Awake türkçesi, Wide Awake çeviri, Wide Awake Türkçesi, Wide Awake türkçe çevirisi, Wide Awake şarkısının çevirisi, Wide Awake şarkı çevirisi, Wide Awake şarkı sözü, Wide Awake şarkı sözü çevirisi, Wide Awake video klibi, Wide Awake klip izle, Wide Awake cümle çevirisi, Wide Awake canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder