İngilizce Türkçe Sözlük







20 Şubat 2013 Çarşamba

George Michael Faith Türkçe şarkı çeviri

George Michael Faith Türkçe şarkı çeviri George Michael’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Faith hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Well I guess it would be nice
If I could touch your body
I know not everybody
Has got a body like you
pekala, sanirim hos olacak
eger vücudunu elleyebilirsem
biliyorum ki
herkes senin gibi bir vücuda sahip degil.

But I've got to think twice
Before I give my heart away
And I know all the games you play
Because I play them too
ama kalbimi vermeden önce
2 kere düsünmem gerek
ve oynadigin tüm oyunlari biliyorum
çünkü onlari ben de oynuyorum

Oh but I
Need some time off from that emotion
Time to pick my heart up off the floor
And when that love comes down
Without devotion
Well it takes a strong man baby
But I'm showing you the door
oh ama benim
bu çoskudan biraz zamana ihtiyacim var
kalbini döseme üzerine çikarma ve
bu aski asagi indirme zamani
baglilik olmadan
iyi,o güçlü bir adami elde eder bebegim
ama ben sana kapiyi gösteriyorum

'Cause I gotta have faith...
çünkü ben imanliyim

Mmm, I gotta have faith
mmmm,ben imanliyim

'Cause I gotta have faith, faith,
çünkü ben imanliyim,imanliyim

Mm 'cause I gotta have faith-a-faith-a-faith
mmmm, çünkü ben imanliyim,imanliyim,imanliyim

Baby
I know you're asking me to stay
Sayin' please, please, please, don't go away
You say I'm giving you the blues
Maybe
You mean every word you say
Can't help but think of yesterday
And another who tied me down to loverboy rules
bebegim
biliyorum bana kalmak istedigini söylüyorsun
lütfen,lütfen,lütfen diyorsun, gitme!
sana kederler verdigimi söylüyorsun
belki.
dedigin seyleri ima ediyorsun
durma ama dünü düsün
ve baskasini düsün,bana seven erkegin kurallariyla bagli birini

Before this river
bu nehirden önce

Becomes an ocean
bir okyanustan önce

Before you throw my heart back on the floor
kalbimi zeminde geriye firlatmadan önce

Oh baby I reconsider
oh bebegim,yeniden düsündüm

My foolish notion
saçma fikrimi

Well I need someone to hold me
pekala,beni tutacak birine ihtiyacim var

But I'll wait for something more
ama daha fazla bir sey için bekleyecegim

Yes I've gotta have faith...
evet, ben imanliyim

Mmm, I gotta have faith
mm, ben imanliyim

'Cause I gotta have faith, faith, faith,
çünkü ben imanliyim,imanliyim imanliyim
Mm 'cause I gotta have faith-a-faith-a-faith
mmm,çünkü ben inançliyim,inançliyim,inançliyim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=dEq6xVdvXBg]
Faith türkçesi, Faith çeviri, Faith Türkçesi, Faith türkçe çevirisi, Faith şarkısının çevirisi, Faith şarkı çevirisi, Faith şarkı sözü, Faith şarkı sözü çevirisi, Faith video klibi, Faith klip izle, Faith cümle çevirisi, Faith canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder