İngilizce Türkçe Sözlük







24 Şubat 2013 Pazar

George Michael Strangest Thing Türkçe şarkı çeviri

George Michael Strangest Thing Türkçe şarkı çeviri George Michael’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Strangest Thing hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


take my life
time has been twisting the knife
i dont recognise
people i care for

take my dreams
childishweak at the seams
please dont analyse
please just be there for me

the things that i know
nobody told me
the seeds that are sown
they still control me
theres a liar in my head
theres a thief upon my bed
and the strangest thing
is i cannot get my eyes open

take my hand
lead me to some peaceful land
that i cannot find
inside my head

wake me with love
its all i need
but in all this time
still no one said...

if i had not asked
would you have told me
if you call this love
why dont you hold me

theres a liar in my head
theres a thief upon my bed
and the strangest thing
is i cannot get my eyes open

give me something i can hold
give me something to believe in
i am frightened for my soul, please, please
make love to me, send love through me
heal me with your crime
the only one who ever knew me,
weve wasted so much time
so much time

hayatimi al
zaman biçagi çevirmekte
tanimiyorum
umrumda olan insanlari

hayallerimi al
çocukca ve dikisleri sökülmekte
lütfen analiz etme
sadece yanimda ol

bildigim seyleri
bana kimse anlatmadi
ekilen tohumlar
hala beni kontrol ediyorlar

zihnimde bir yalanci var
yatagimda bir hirsiz
ve en garibi
gözlerimi açamiyorum

elimi tut
beni huzurlu bir ülkeye götür
bulamadigim
zihnimde

askla uyandir beni
tek ihtiyacim bu
ama tüm bu zaman
hala kimse söylemedi

istemeseydim
bana söyler miydin
buna ask diyorsan
neden bana sarilmiyorsun

zihnimde bir yalanci var
yatagimda bir hirsiz
ve en garibi
gözlerimi açamiyorum

bana tutunabilecegim birsey ver
inanabilecegim birsey ver
ruhum için korkuyorum, lütfen lütfen
sevis benimle, ask içimden geçsin
suçunla beni iyilestir
beni taniyan tek insan,
çok zaman kaybettik,
çok zaman
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=dh5jxOrCOVE]
Strangest Thing türkçesi, Strangest Thing çeviri, Strangest Thing Türkçesi, Strangest Thing türkçe çevirisi, Strangest Thing şarkısının çevirisi, Strangest Thing şarkı çevirisi, Strangest Thing şarkı sözü, Strangest Thing şarkı sözü çevirisi, Strangest Thing video klibi, Strangest Thing klip izle, Strangest Thing cümle çevirisi, Strangest Thing canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder