Billie Eilish – NDA (Türkçe Çeviri)

[Verse 1]
Did you think I’d show up in a limousine? (No)
Had to save my money for security
Got a stalker walkin’ up and down the street
Says he’s Satan and he’d like to meet
I bought a secret house when I was seventeen
Haven’t had a party since I got the keys
Had a pretty boy over, but he couldn’t stay
On his way out I made him sign an NDA, mm
Yeah, I made him sign an NDA
Once is good enough
‘Cause I don’t want him having shit to say-ay, ayy, ayy, ayy-ayy

[Verse 1]
Limuzinle mi geleceğimi düşündün?
Güvenlik için para ayırmam lazımdı
Caddede tur atan stalker var
Şeytan olduğunu ve tanışmak istediğini söylüyor
17 yaşımdayken bir gizli ev almıştım
Anahtarı aldığımdan beri içinde parti vermedim
Tatlı bir çocuk getirmiştim ama kalamadı
Kapıdan çıkarken ona NDA imzalattım
Evet, evin yerini kimseye söylememesi için çocuğa gizlilik sözleşmesi imzalattım
Bir kere gelmesi yeterli
Çünkü söyleyecek bir şeyi olmasını istemiyorum

[Chorus]
You couldn’t save me, but you can’t let me go, oh, no
I can crave it, but you don’t need to know, oh-oh

[Chorus]
Beni kurtaramadın ama bir türlü unutamıyorsun
Canım isteyebilir ama senin bilmene gerek yok

[Verse 2]
Mm-mm, mm-mm
Thirty under thirty for another year (Another year)
I can barely go outside, I think I hate it here (Think I hate it here)
Maybe I should think about a new career
Somewhere in Kuwait where I can disappear
I been havin’ fun (Fun, fun, fun) gettin’ older now
Didn’t change my number, made him shut his mouth
At least I gave him something he can cry about
I thought about my future, but I want it now, oh-oh
Want it now, mm-mm-mm
You can’t keep me up

[Verse 2]
Otuzun altında bir yıl daha
Dışarıya bile zor çıkıyorum, galiba buradan nefret ediyorum
Belki de başka bir mesleğe girmeyi düşünmeliyim
Kuwait gibi kaybolacağım bir yerde
Eğleniyordum, yaşlanmaya başladım artık
Numaramı değiştirmedim, çocuğun ağzını kapattırdım
En azından üzerine ağlayacağı bir şey verdim
Geleceğimi düşündüm ama şimdi istiyorum
Şimdi istiyorum
Beni hapsedemezsin

[NDA]
You couldn’t save me, but you can’t let me go, oh, no
I can crave it, but you don’t need to know, oh-oh

[NDA]
Beni kurtaramadın ama bir türlü unutamıyorsun
Canım isteyebilir ama senin bilmene gerek yok

[Outro]
Did I take it too far? (Did I take it too far?)
Now I know what you are (Are)
you hit me so hard (It’s so hard)
I saw stars
Think I took it too far (Too far) When I sold you my heart (My heart)
How’d it get so dark? (So dark)
I saw stars (I saw stars)
Stars (Stars)

[Outro]
Çok mu zorladım?
Şimdi nasıl biri olduğunu biliyorum
Bana o kadar sert vurdun ki
Yıldızları gördüm
Galiba sana kalbima satmakla çok fazla ileriye götürdüm
Her şey nasıl bu kadar karardı
Yıldızları gördüm
Yıldızları

Billie Eilish – NDA Türkçe