İngilizce Türkçe Sözlük







13 Şubat 2022 Pazar

Kendimden Hallice - Sıkılmış Heveslerim ŞARKI SÖZLERİ

Kendimden Hallice - Sıkılmış Heveslerim ŞARKI SÖZLERİ

Gider yine bak tüm heveslerim

Tutamam onları buna üşenirim

Yakıcam kaderimi

Kül olur muyuz onla

 

Yaşamıyor kalbimin sevinçleri

Güceniyor her gün gülüşlerim

Tam yetecekken azalıyorum sorma

 

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

 

Daraldım usandım

Tüm dert çile yine peşimde

Kaçarken takıldım

Düştüm ama gücüm yerinde

Daraldım usandım

Tüm dert çile yine peşimde

Kaçarken takıldım

Düştüm ama gücüm yerinde

 

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

 

Gider yine bak tüm heveslerim

Tutamam onları buna üşenirim

Yakıcam kaderimi

Kül olur muyuz onla

 

Yaşamıyor kalbimin sevinçleri

Güceniyor her gün gülüşlerim

Tam yetecekken azalıyorum sorma

 

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

Zaten üzmeseler şaşırırdım

Gücüme gitmeseler alışırdım

 

Daraldım usandım

Tüm dert çile yine peşimde

Kaçarken takıldım

Düştüm ama gücüm yerinde

Daraldım usandım

Tüm dert çile yine peşimde

Kaçarken takıldım

Düştüm ama gücüm yerinde

 

Söz-Müzik: Ozan Özalp

Düzenleme: Kendimden Hallice

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder