İngilizce Türkçe Sözlük







22 Aralık 2012 Cumartesi

Michael Jackson Cheater Türkçe şarkı çeviri

Michael Jackson Cheater Türkçe şarkı çeviri Michael Jackson’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Cheater hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Michael Jackson - Cheater
Michael Jackson - Hilebaz

VERSE ONE
KITA BIR
You know I work to hard for this kinda play, (ho!)
Biliyorsun bu tür bir oyun için siki çalisiyorum, (ho!)
I wrote a letter, for the get to of the CIA, (ho!)
Bir mektup yazdim, CIA'in almasi için, (ho!)
I don't care a jack, or about what cha' do, (ho!)
Bir erkegi umursamiyorum, ya da ne yaptigini, (ho!)
Just put ya dime on the line
Sadece on sentlik para koy siranin üzerine
baby, cos i own you, (ho!)
Bebegim, çünkü ben sana sahibim, (ho!)

CHORUS
NAKARAT
Somebody said, give up instead on
Biri dedi, vazgeç
how you feel, (ah-uh)
Nasil hissediyorsun yerine, (ah-uh)
One blow to the head is all you need
Kafaya bir darbe bütün ihtiyaciniz olan
(I aint takin it..ya,)
(Bunu kabul etmiyorum..)
Cheater (oooooh!, Do it!, What!,
Hilebaz (oooooh!, Yap bunu! Ne!,
(Ya Got) Do it!, What! (Get back
on me...))
(evet anladin) Yap bunu!, Ne! (Bana geri dön...))

VERSE TWO
KITA IKI
I know ya name and the game is
Adini biliyorum ve oyun
"I own you" (ho!)
'Sana sahip olmam' (ho!)
Ya, tellin' me that ya comin to a compramise (ho!)
Uzlasmaya gelgigini söylüyorsun (ho!)
Ya smilin at me while, ya stealin
right before my eyes (Daggone it
Bana gülümsüyorsun gözlerimin önünde dogrulugu çalarken (Al onu
(ho!))
(ho!))

CHORUS
NAKARAT
Somebody said, give up instead on
Biri dedi, vazgeç
how you feel, (ah-uh)
Nasil hissediyorsun yerine, (ah-uh)
One blow to the head is all you need
Kafaya bir darbe bütün ihtiyaciniz olan
(I aint takin it..ya,)
(Bunu kabul etmiyorum..)
Cheater (oooooh!, Do it!, What!,
Hilebaz (oooooh!, Yap bunu! Ne!,
(Ya Got) Do it!, What! (Get back
on me...))
(evet anladin) Yap bunu!, Ne! (Bana geri dön...))

BRIDGE
KÖPRÜ
I hurt my backbone baby,
Bel kemigimi incittim bebegim,
I start to give it up,
Ondan vazgeçmeye basladim,
Life is an aggrovator,
Hayat kizdirici
Sometimes I part it up,
Bazen onu parçaliyorum
I broke my radiator,
Radyatörümü kiriyorum
I live to starve the bone,
Tartisma konusuna aç yasiyorum
I pray to leave my body,
Bedenimi terk etmek için dua ediyorum
Don't you ever call!
Hiç aramaz misin!

VERSE THREE
KITA ÜÇ
I dont care a jack, or about what you do (ho!)
Bir erkegi umursamiyorum, ya da ne yaptigini (ho!)
Just sign your name on the line
Sadece adini yaz siranin üzerine
baby, I own you (Daggone it)
bebegim, ben sana sahibim (Al onu)
(You are a...)
(Sen bir...)
Cheater (oooo0000ooh!, Give it
to me, What!, What!, get jack
on me...)
Hilebaz (ooooOOOOooh!, Onu bana ver, Ne!, Ne!, benim için erkek ol...)

CHORUS
NAKARAT
Somebody said, give up instead on
Biri dedi, vazgeç
how you feel, (aah-uh)
Nasil hissediyorsun yerine, (aah-uh)
One blow to the head is all you need
Kafaya bir darbe bütün ihtiyaciniz olan
(I aint takin it..ya,)
(Bunu kabul etmiyorum..)
Cheater... (ooohh) Daggone it, Got-Give
Hilebaz... (ooohh) Al onu, Aldin-Ver
Give it to me, (cheatin baby)
Onu bana ver, (hile yapiyorsun bebegim)
(You are a..) Cheater...
(Sen bir..) Hilebazsin
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vp7K7zXt6_A]
Cheater türkçesi, Cheater çeviri, Cheater Türkçesi, Cheater türkçe çevirisi, Cheater şarkısının çevirisi, Cheater şarkı çevirisi, Cheater şarkı sözü, Cheater şarkı sözü çevirisi, Cheater video klibi, Cheater klip izle, Cheater cümle çevirisi, Cheater canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder