İngilizce Türkçe Sözlük







27 Aralık 2012 Perşembe

Michael Jackson For All Time Türkçe şarkı çeviri

Michael Jackson For All Time Türkçe şarkı çeviri Michael Jackson’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan For All Time hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Sun comes up on this new morning
Shifting shadows, a songbird sings
And if these words couldn't keep you happy
I'd do anything

Günes, bu yeni günün sabahinda doguyor
Gölgeler yer degistiriyor, bir bülbül sarki söylüyor
Ve bu sözler seni mutlu etmediyse
Bir seyler yaparim

And if you feel alone, I'll be your shoulder
With a tender touch, you know so well
Somebody once said, it's the soul that matters
Baby who can really tell, when two hearts belong so well?

Ve yalniz hissediyorsan eger, sana omuz olacagim
Bir teklifle ilgilenmeyi, çok iyi bilirsin
Birileri bir kere bahsetmisti, bu konularda ruh var
Bebegim, iki kalp birbirine aitken, kim gerçekten söyleyebilir?

And maybe the walls will tumble
And the sun may refuse to shine
But when I say, I love you
Baby you've gotta know
That's for all time
Baby you've gotta know
That's for all time

Ve belki duvarlar yikilir
Ve günes parlamayi reddedebilir
Ama seni sevdigimi söylerken
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için

Moon shines down on this good evening
One warm kiss in the cold night air
For this good love I'm undeceiving
I'd go anywhere
Just as long as you were there

Ay, bu güzel aksamin tepesinde parliyor
Soguk gece havasindaki sicak bir öpücük
Bu güzel ask için gözümü açiyorum
Bir yerlere giderim
Sadece orada sen oldugun sürece

And maybe the walls will tumble
And the sun may refuse to shine
When I say, I love you
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time

Ve belki duvarlar yikilir
Ve günes parlamayi reddedebilir
Ama seni sevdigimi söylerken
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için

Oh, then on these quiet days
Where souls embrace
So silently
Oh, the rain may wash away
All these words that young lovers say

Ah, o zaman bu sessiz günlerde
Ruhlar kucaklastiklari yerde
Çok sessizler
Ah, yagmur temizleyebilir
Genç asiklar söylüyor tüm bu sözleri

And maybe the walls will crumble
And the sun may refuse to shine
But when I say, I need you
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time
Say that you'll never go
That's for all time
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time
Baby you've gotta know
(I don't know)
That's for all time

Ve belki duvarlar yikilir
Ve günes parlamayi reddeder
Ama sana ihtiyacim oldugunu söylerken
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için
Hiç gitmeyecegini söyle
Tüm bu zamanlar için
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için
Bebegim bilmen gerekir
(Ben bilmiyorum)
Tüm bu zamanlar için
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=YsmOItPak1w]
For All Time türkçesi, For All Time çeviri, For All Time Türkçesi, For All Time türkçe çevirisi, For All Time şarkısının çevirisi, For All Time şarkı çevirisi, For All Time şarkı sözü, For All Time şarkı sözü çevirisi, For All Time video klibi, For All Time klip izle, For All Time cümle çevirisi, For All Time canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder