İngilizce Türkçe Sözlük







1 Mart 2013 Cuma

Evanescence Anything For You Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Anything For You Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Anything For You hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Anything For You
I'd give anything to give me to you
Can you forget the world that you thought you knew
If you want me,
Come and find me
Nothing's stopping you so please release me

I'll believe
All your lies
Just pretend you love me
Make believe
Close your eyes
I'll be anything for you

Have you left to make me feel anymore
There's only you and everyday i need more
If you want me
Come and find me
I'll do anything you say just tell me

I'll believe
All your lies
Just pretend you love me
Make believe
Close your eyes
I'll be anything for you

I'll believe
All your lies
Just pretend you love me
Make believe
Close your eyes
I'll be anything for you

Anything for you
All without your hurt inside
Will never, never die
I'll be everything you need

I'll believe
All your lies
Just pretend you love me
Make believe
Close your eyes
I'll be anything for you

Hersey Olacagim
Kendimi sana vermek için her seyi verirdim
Bildigini düsündügün dünyayi unutabilir misin?
Eger beni istiyorsan,
Gel ve bul
Hiçbir sey seni durduramaz bu yüzden lütfen kurtar beni
Bütün yalanlarina inanacagim
Yalnizca beni seviyor gibi görün
Inandir
Gözlerini kapa
Senin için hersey olacagim
Beni hissettirmeyi biraktin mi?
Sadece sen varsin ve hergün daha çok ihtiyacim var
Eger beni istiyorsan
Gel ve bul
Söyledigin her seyi yapacagim sadece söyle bana
Bütün yalanlarina inanacagim
Yalnizca beni seviyor gibi görün
Inandir
Gözlerini kapa
Senin için her sey olacagim
Bütün yalanlarina inanacagim
Yalnizca beni seviyor gibi görün
Inandir
Gözlerini kapa
Senin için hersey olacagim
Senin için herhangi bir sey
Içimde senin yaran disinda her sey
Asla, asla ölmeyecek
Ihtiyacin olan her sey olacagim
Bütün yalanlarina inanacagim
Yalnizca beni seviyor gibi görün
Inandir
Gözlerini kapa
Senin için her sey olacagim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=rVm5lqNAvEM]
Anything For You türkçesi, Anything For You çeviri, Anything For You Türkçesi, Anything For You türkçe çevirisi, Anything For You şarkısının çevirisi, Anything For You şarkı çevirisi, Anything For You şarkı sözü, Anything For You şarkı sözü çevirisi, Anything For You video klibi, Anything For You klip izle, Anything For You cümle çevirisi, Anything For You canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder