İngilizce Türkçe Sözlük







5 Mart 2013 Salı

Evanescence Away From Me Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Away From Me Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Away From Me hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Away From Me
I hold my breath as this life starts to take it's toll
I hide behind a smile as this perfect plan unfolds
but oh, God, I feel I've been lied to
lost all faith in the things that I have achieved
I've woken now to find myself
in the shadows of all I have created
I'm longing to be lost in you
(away from this place I've made)
won't you take me away from me
crawling through this world as disease flows through my veins
I look into myself, but my own heart has been changed
I can't go on like this
I loathe all I've become
lost in a dying world I reach for something more
I have grown so weary of this lie I live

Benden Uzaga
Bu hayat baslayip, benden bedel aldigindan beri nefesimi tutuyorum
Bu mükemmel planin gözler önüne serildiginden beri,
bir gülümsemenin arkasina saklaniyorum
Ama tanrim, yalan söylemis oldugumu hissediyorum
Güven vermeyi basardigim seylerin içinde kayboldum
Ve ben
Artik kendimi bulmak için uyaniyorum
Gölgelerin içinde olmama neden oldum
Uzun bir süredir sende kayboldum
Yaptigim bu yerden uzaga
Beni, benden uzaga götürmeyecek misin?
Dünyanin içinde dolastigindan beri,
bu hastalik benimde damarlarimda dolasiyor
Kendime bakiyorum ama benim kendi kalbim çoktan degismis
Buna deva edemem
Dönüstügüm tüm seylerden nefret ediyorum
Daha fazlasina uzandigim bu kayip dünyada ölüyorum
Yalan söyleyerek yasayip, büyümekten biktim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=EYqj31nxdZE]
Away From Me türkçesi, Away From Me çeviri, Away From Me Türkçesi, Away From Me türkçe çevirisi, Away From Me şarkısının çevirisi, Away From Me şarkı çevirisi, Away From Me şarkı sözü, Away From Me şarkı sözü çevirisi, Away From Me video klibi, Away From Me klip izle, Away From Me cümle çevirisi, Away From Me canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder