İngilizce Türkçe Sözlük







27 Mart 2013 Çarşamba

Evanescence Going Under Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Going Under Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Going Under hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Going Under
Now i will tell you what i've done for you
50 thousand tears i've cried
Screaming deceiving and bleeding for you
And you still won't hear me
Don't want your hand this time i'll save myself
Maybe i'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
Just when i thought i'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring the truth and the lies
So i don't know what's real and what's not
Always confusing the thoughts in my head
So i can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
I've got to break through

So go on and scream
Scream at me i'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe i can't keep going under

Dibe Iniyorum
Simdi sana senin için ne yaptigimi anlatacagim
50 bin gözyasi döktüm
Senin için bagirarak aldatarak ve kanayarak
Ve sen hala beni duymuyorsun
Dibe iniyorum
Bu kez ellerini istemiyorum, kendi kendimi kurtaracagim
Belki bir kez uyanacagim
Senin tarafindan aci çektirilmemis ve her gün yenilmemis olarak
Tam dibe varmis oldugumu düsündügüm sirada
Yine daliyorum

Dibe iniyorum
Sende boguluyorum
Sonsuza dek düsüyorum
Harekete geçmeliyim
Dibe iniyorum

Bulandiriyor ve karistiriyorum dogruyu ve yalani
Bu yüzden neyin gerçek oldugunu bilmiyorum
Bu yüzden neyin gerçek neyin gerçek olmadigini bilmiyorum
Kafamdaki düsünceleri her zaman karistiriyorum
Bu yüzden artik kendime güvenemiyorum
Yine daliyorum

Devam et ve bagir
Bagir bana çok uzaklardan
Tekrar kirilmayacagim
Nefes almaliyim dibe inmeye devam edemem
Yine daliyorum
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=oOkJaJjfzbE]
Going Under türkçesi, Going Under çeviri, Going Under Türkçesi, Going Under türkçe çevirisi, Going Under şarkısının çevirisi, Going Under şarkı çevirisi, Going Under şarkı sözü, Going Under şarkı sözü çevirisi, Going Under video klibi, Going Under klip izle, Going Under cümle çevirisi, Going Under canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder