İngilizce Türkçe Sözlük







17 Mart 2013 Pazar

Evanescence Exodus Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Exodus Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Exodus hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Exodus
My black backpack's stuffed with broken dreams
20 bucks should get me through the week
Never said a word of discontentment
Fought it a thousand times but now
I'm leaving home

Here in the shadows
I'm safe
I'm free
I've nowhere else to go but
I cannot stay where I don't belong

Two months pass by and it's getting cold
I know I'm not lost
I am just alone
But I won't cry
I won't give up
I can't go back now
Waking up is knowing who you really are

Show me the shadow where true meaning lies
So much more is made in empty eyes

Çikis
Siyah sirt çantam tamamiyle kirik duslerle doldu
20 dolarim bana bütün hafta boyunca yetmeli
Asla hosnutsuzlukla ilgili bir söz söyleme
Onunla binlerce kez savastim ama sim
Evden ayriliyorum

Burada gölgelerde
Emmiyetteyim
Özgürüm
Gidecek baska yerim yok ama
Ait olmadigim bir yerde kalamam

2 ay geçti ve hava gitgide soguyor
Biliyorum kaybolmadim
Sadece yalnizim
Ama aglamiyacagim
Vazgeçmeyecegim
Simdi geri dönemem
Uyanis senin gerçekte kim oldugunu bilmektir

Bana orada gerçek anlamlarin yattigi gölgeyi goster
Bundan çok daha fazlasi bos gözlerde yapilir
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0h_1-vibvCg]
Exodus türkçesi, Exodus çeviri, Exodus Türkçesi, Exodus türkçe çevirisi, Exodus şarkısının çevirisi, Exodus şarkı çevirisi, Exodus şarkı sözü, Exodus şarkı sözü çevirisi, Exodus video klibi, Exodus klip izle, Exodus cümle çevirisi, Exodus canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder