İngilizce Türkçe Sözlük







17 Mart 2013 Pazar

Evanescence Everybody's Fool Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Everybody's Fool Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Everybody's Fool hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Everybody's Fool
Perfect by nature
Icons of self indulgence
Just what we all need
More lies about a world that

Never was and never will be
Have you no shame don't you see me
You know you've got everybody fooled

Look here she comes now
Bow down and stare in wonder
Oh how we love you
No flaws when you're pretending
But now i know she

Never was and never will be
You don't know how you've betrayed me
And somehow you've got everybody fooled

Without the mask where will you hide
Can't find yourself lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And i don't love you anymore

It never was and never will be
You're not real and you can't save me
Somehow now you're everybody's fool

Herkesin Soytarisi
Dogustan kusursuz
Kendine güvenin ikonlari
Hepimizin tek ihtiyac duydugu sey
Bir dünya hakkinda daha fazla yalan

Hiçbir zaman var olmadi ve asla var olmayacak
Hiç utanman yok mu beni görmüyor musun?
Biliyorsun herkesi kandirdin

Bak, geliyor iste
Önünde egil ve merakli bir sekilde bak
Oh seni ne çok seviyoruz
Rol yaparken kusursuzsun
Fakat simdi biliyorum o

Hiçbir zaman var olmadi ve asla var olmayacak
Sen bana nasil ihanet ettigini bilmiyorsun
Ve bir sekilde herkesi kandirdin

Masken olmadan nereye saklanacaksin
Kendi yalaninin içinde kendini bulamiyorsun

Simdi gerçegi biliyorum
Kim oldugunu biliyorum
Ve seni artik sevmiyorum

Hiçbir zaman var olmadi ve asla var olmayacak
Sen gerçek degilsin ve beni kurtaramazsin
Her nasilsa artik herkesin soytarisi oldun
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jhC1pI76Rqo]
Everybody's Fool türkçesi, Everybody's Fool çeviri, Everybody's Fool Türkçesi, Everybody's Fool türkçe çevirisi, Everybody's Fool şarkısının çevirisi, Everybody's Fool şarkı çevirisi, Everybody's Fool şarkı sözü, Everybody's Fool şarkı sözü çevirisi, Everybody's Fool video klibi, Everybody's Fool klip izle, Everybody's Fool cümle çevirisi, Everybody's Fool canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder