İngilizce Türkçe Sözlük







8 Mart 2013 Cuma

Evanescence Breathe No More Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Breathe No More Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Breathe No More hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Breathe No More
I've been looking in the mirror for so long.
That i've come to believe my souls on the other side.
Oh the little pieces falling, shatter.
Shards of me,
To sharp to put back together.
To small to matter,
But big enough to cut me into so many little pieces.
If i try to touch her,
And i bleed,
I bleed,
And i breathe,
I breathe no more.

Take a breath and i try to draw from my spirits well.
Yet again you refuse to drink like a stubborn child.
Lie to me,
Convince me that i've been sick forever.
And all of this,
Will make sense when i get better.
I know the difference,
Between myself and my reflection.
I just can't help but to wonder,
Which of us do you love.
So i bleed,
I bleed,
And i breathe,
I breathe now...
Bleed,
I bleed,
And i breathe,
I breathe,
I breathe-
I breathe no more.

Daha Fazla Nefes Almiyorum
Çok uzun zamandir aynaya bakiyorum
Artik ruhumun diger tarafta olduguna inanmaya basladim
Oh, küçük parçalar düsüyor, parçalaniyor
Kirik parçalarim
Birlestirmek için fazla keskin
Önemsemek için fazla küçük
Fakat beni çok küçük parçalara ayirmak için yeterince büyük
Eger ona dokunmaya çalisirsam,
O zaman kaniyorum
Kaniyorum
Ve nefes aliyorum
Daha fazla nefes almiyorum…
Nefes alirim ve ruhumun kuyusundan çikmaya çalisirim.
Ama sen yine inatçi bir çocuk gibi içmeyi reddedersin.
Bana yalan söyle,
Beni sonsuza dek hasta olduguma ikna et
Ve bütün bunlarin
Daha iyi oldugumda anlamli olacagina
Kendim ve aksim arasindaki farki biliyorum.
Kendimi alamiyorum ama merak ediyorum
Hangimizi seviyorsun?
Bu yüzden kaniyorum,
Kaniyorum,
Ve nefes aliyorum,
Simdi nefes aliyorum...
Kaniyor,
Kaniyorum,
Ve ben nefes aliyorum,
Nefes aliyorum,
Nefes aliyorum
Daha fazla nefes almiyorum...
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=6O1pojrbip4]
Breathe No More türkçesi, Breathe No More çeviri, Breathe No More Türkçesi, Breathe No More türkçe çevirisi, Breathe No More şarkısının çevirisi, Breathe No More şarkı çevirisi, Breathe No More şarkı sözü, Breathe No More şarkı sözü çevirisi, Breathe No More video klibi, Breathe No More klip izle, Breathe No More cümle çevirisi, Breathe No More canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder