İngilizce Türkçe Sözlük







9 Mart 2013 Cumartesi

Evanescence Bring Me To Life Türkçe şarkı çeviri

Evanescence Bring Me To Life Türkçe şarkı çeviri Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Bring Me To Life hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Bring Me To Life
How can you see into my eyes like open doors
Leading you down into my core
Where I’ve become so numb without a soul my
Spirit sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
Call my name and save me from the dark
(Wake me up)
Bid my blood to run
(I can’t wake up)
Before I come undone
(Save me)
Save me from the nothing I’ve become

Now that I know what I’m without
You can't just leave me
Breathe into me and make me real
Bring me to life

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)

Frozen inside without your touch without your
love darling only you are the life among the dead

All this time I can't believe I couldn't see
Kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
Got to open my eyes to everything
Without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
There must be something more
Bring me to life

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)

Hayata Döndür Beni
Nasil bakabiliyorsun gözlerimin içine,
Seni özüme dogru götüren açik kapilar gibi
Can tasimadan bezdigim bu yerlerde ruhum soguklarda uyumaktaydi
Sen onu oralarda bulana kadar,
Yuvasina geri götürüne kadar,
Içimi uyandirana kadar

Içimi uyandir
Seslen bana ve kurtar beni karanliklardan
Harekete geçir kanimi, aksin
Yasamamisligim belirmeden,
Kurtar beni hiçligimden

Neyden mahrum kaldigimi simdi anliyorum
Beni hemen terk edemezsin
Içime nefesini ver ve gerçek yap beni
Hayata döndür beni
Senin dokunuslarin
Senin sevgin olmadan içim buz tutmus gibi
Tüm bu ölüm arasinda, tek sensin, hayat olan.
Inanamiyorum nasil göremedim bu kadar zaman
Karanlikta yasiyordum ama sen orda, önümdeydin.
Bin yildir uyuyormusum anlasilan
Her seye açmaliyim gözlerimi
Beni ölüme terk etme
Bir tek ses, bir tek düsünce olmayan bu yerde..
Daha fazlasi yasanmali

Beni hayata döndür
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=3YxaaGgTQYM]
Evanescence Bring Me To Life Türkçe şarkı çeviri

Evanescence’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Bring Me To Life hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

Bring Me To Life türkçesi, Bring Me To Life çeviri, Bring Me To Life Türkçesi, Bring Me To Life türkçe çevirisi, Bring Me To Life şarkısının çevirisi, Bring Me To Life şarkı çevirisi, Bring Me To Life şarkı sözü, Bring Me To Life şarkı sözü çevirisi, Bring Me To Life video klibi, Bring Me To Life klip izle, Bring Me To Life cümle çevirisi, Bring Me To Life canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder