İngilizce Türkçe Sözlük







21 Mayıs 2016 Cumartesi

Ariana Grande - I Don't Care Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

I Don't Care

Umurumda değil

DİKKAT! İNGİLİZCE KONUŞMAK İÇİN KURSA GİTMEYE GEREK YOK! NASIL MI? TIKLAYIN!Used to cry 'bout some crazy shit before

Eskiden saçma sapan şeylere ağlardım

I used to feel so obligated to be so much more

Çok daha fazlası olmakla yükümlüymüşüm gibi hissederdim

I used to let some people tell me how to live and what to be

Bazı insanların bana nasıl yaşayacağımı ve ne olacağımı söylemesine izin verirdim

But if I can't be me, then fuck's the point? No...

Ama eğer ben kendim olmayacaksam, o zaman ne önemi var? Hayır...

I don't care about it anymore, oh

Artık umrumda değil, ah

I don't care about it anymore

Artık umrumda değil

Now I laugh about the things that used to be important to me

Şimdi gülüyorum eskiden bana önemli gelen şeylere

Used to have a hold on me, used to have a hold

Eskiden üzerimde etkisi olan, eskiden etkisi olan (şeylere)

Like what do you think

Mesela senin ne düşündüğün

And what he thinks and what they think

Ve onun ne düşündüğü ve onların ne düşündüğü gibi

But I love me

Ama ben kendimi seviyorum

I don't care about it anymore, oh

Artık umrumda değil, ah

I don't care about it anymore

Artık umrumda değil

Yeah

Evet

I-i-i-

Benim

I-i-i don't care about it anymore

Ar-ar-artık umrumda değil

I-i-i don't care about it anymore

Ar-ar-artık umrumda değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder