snake

Staring at two different views on your window ledge
Coffee has gone cold, it’s like time froze
There you go wishing, floating down our wishing well
It’s like I’m always causing problems, causing hell
I didn’t mean to put you through this, I can tell
We’re gonna sweep this under the carpet

 
Pencere kenarına iki farklı açıdan bakıyorum
Kahve soğumuş,donma zamanı gelmiş gibi
işte umut ediyorsun,bizim iyi dileklerimiz dalgalanıyor
Sanki hep sorunlara neden oluyormuşum,cehenneme neden oluyormuşum gibi
Seni bu duruma sokmak istemedim,bunu söyleyebilirim
Şimdi bunu halının altına süpüreceğiz (görmezden geleceğiz)

 
I hope that I can turn back the time
To make it all alright, all alright for us
I’ll promise to build a new world for us two
With you in the middle

Keşke zamanda geri gidebilseydim
Her şeyi düzeltmek için,ikimiz için düzeltmek için
İkimiz için yeni bir dünya inşa edeceğime söz veriyorum
Ortasında sen olan

 
(you in the middle)
(you in the middle)

 
(ortasında sen varsın)
(ortasında sen varsın)

 
Lying down beside you. What’s going through your head?
The silence in the air felt like my soul froze
Am I just overthinking feelings I conceal
This gut feeling I’m tryna get off me as well
I hope we find our missing pieces and just chill
We’re gonna sweep it under the carpet

 
Yanında yatarken,aklından ne geçiyor?
Havada ki sessizlik ruhumu donduruyormuş gibi oluyor
Yoksa ben mi gizlediğim duygular hakkında çok fazla düşünüyorum
Bu his kendimden bile kurtulmaya çalışıyormuşum gibi hissettiriyor
Umarım kaybettiğimiz parçayı buluruz ve sadece rahatlarız
Şimdi bunu halının altına süpüreceğiz (görmezden geleceğiz)

I hope that I can turn back the time
To make it all alright, all alright for us
I’ll promise to build a new world for us two
With you in the middle

 
Keşke zamanda geri gidebilseydim
Her şeyi düzeltmek için,ikimiz için düzeltmek için
İkimiz için yeni bir dünya inşa edeceğime söz veriyorum
Ortasında sen olan

 
(you in the middle)
(you in the middle)
(with you)
(you)

 
(ortasında sen varsın)
(ortasında sen varsın)
(senle)
(sen)

 
(thank the children)
(just thank the children)
(you)
(thank the children)
(just thank the children)

 
(çocuklara şükürler olsun)
(sadece çocuklara şükürler olsun)
(sen)
(çocuklara şükürler olsun)
(sadece çocuklara şükürler olsun)